مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: علیرغم اینکه دوچرخه سواری رشته‌ای مهم در دنیا است، اما ما شرایط خوبی در این رشته نداریم و باید با توسعه آن تعداد ملی پوشان خود را افزایش دهیم.
کد خبر: ۹۳۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵ 18 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،صابر رحیمی در مجمع انتخابات ریاست هیات دوچرخه سواری کرمانشاه با بیان اینکه دوچرخه سواری کرمانشاه شرایط خوبی ندارد، اظهارکرد: باتوجه به جایگاه مهم این رشته در دنیا و اینکه از رشته های المپیکی است، اما درحال حاضر وضعیت رضایت بخشی در این رشته نداریم.

وی به کمبود زیرساخت های این رشته در استان هم پرداخت و گفت: مجوز احداث یک پیست تریال را در مجموعه 15 خرداد داده ایم و انتظار داریم هیات در کنار کمک هایی که اداره کل ورزش و جوانان دارد، برای ورود بخش خصوصی و اسپانسر هم تلاش هایی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: ورود اسپانسر به ورزش کرمانشاه الزامی است و اگر این اتفاق بیفتد، اتفاقات بسیار خوبی در رشته های مختلف ورزشی استان خواهد افتاد، بنابراین انتظار داریم هیات ها در این زمینه بیشتر تلاش داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در استان، افزود: طرح سه شنبه های بدون خودرو که طی سالهای اخیر در کشور راه اندازی شده، طرح خوبی برای توسعه فرهنگ دوچرخه سواری است، اما باید با خلاقیت و تبلیغات خوب شهروندان و ارگانهای مختلف را در این طرح پای کار آورد تا فرهنگ دوچرخه سواری توسعه پیدا کند.

رحیمی در ادامه در واکنش به سخنان یکی از کاندیداها نسبت به عدم وجود همدلی در جامعه دوچرخه سواری کرمانشاه نقدهایی داشت، عنوان کرد: اگر هیات ها تلاش کنند تا حاشیه ها را از خود دور کنند، به اهداف بزرگی دست پیدا خواهند کرد.

جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان هم در ادامه این نشست، دوچرخه سواری را از رشته های قدیمی و المپیکی دنیا خواند و گفت: این رشته یکی از پرمدال ترین رشته های ورزشی است که تاکنون آنطور که شایسته است در استان رشد نداشته است.

وی به عضویت پارسا شفیعی دوچرخه سوار کرمانشاهی در تیم ملی جوانان اشاره کرد و افزود: پتانسیل های خوبی در رشته دوچرخه سواری داریم و می توانیم چندین پارسا شفیعی را حتی با وجود کمبود امکانات در تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان داشته باشیم، فقط باید همت کرد و این رشته را توسعه داد تا استعدادها شناسایی شوند.

در این مجمع انتخاباتی، ایوب محمودی دبیر پیشین هیات دوچرخه سواری کرمانشاه برای مدت چهارسال ریاست این هیات را بدست گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار