این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال، حدود ۵۵۰ کیلوولت برق مصرف می‌کرد که در وضعیت کنونی، باعث بروز مشکلاتی در شبکه توزیع استان شده بود.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 17 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان گفت که در رزمایش پرسنل توزیع نیروی برق استان ۲۳۰ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال (ماینر) کشف شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق گلستان، علی‌اکبر نصیری شامگاه شنبه اظهار داشت: این تعداد دستگاه استخراج بیت‌کوین در ۲ روز اجرای عملیات مانور سراسری تعدیل روشنایی معابر کشف و ضبط گردید.

وی بیان کرد: این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال، حدود ۵۵۰ کیلوولت برق مصرف می‌کرد که در وضعیت کنونی، باعث بروز مشکلاتی در شبکه توزیع استان شده بود.

وی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را از جمله عوامل افزایش مصرف برق اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال چندین دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

وی یادآور شد: تعدیل روشنایی بلوارها از جمله اقدامات انجام شده در این رزمایش بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان در ادامه به خاموشی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در همین راستا اقداماتی برای مدیریت مصرف از جمله تشویق و ترغیب مشترکین به صرفه‌جویی در مصرف، تعدیل بار روشنایی معابر، شناسایی و جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز، بازدید میدانی از ادارات، بوستان‌ها و مساجد به صورت شبانه‌روزی انجام شد.

نصیری همچنین بر لزوم رعایت حداکثری مدیریت مصرف برق و گاز در گلستان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار