رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح ضربتی برخورد با خودرو های شیشه دودی توسط پلیس راهور در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸ 16 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ "ابوالفضل کوهزادی"  اظهار کرد: استفاده ازشیشه دودی درشرایطی که مانع دیددر داخل خودور ویا مانع دید راننده شود ممنوع بوده و پلیس بدون اغماض خودوری متخلف را توقیف و تا زمان رفع تخلف ،ازادامه ترددخودور جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه خودروها درصورتی که دارای شیشه دودی نامتعارف باشد، توقیف و راننده جهت برخورد،به مرجع قضائی معرفی خواهد شد، خاطر نشان کرد: طبق قانون خودرویی که دارای شیشه دودی باشد و در هر شرایط آب و هوایی نتوان از فاصله 3 متری سرنشینان و داخل آن را مشاهده کرد توقیف و راننده متخلف 500هزار ریال جریمه خواهد شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در مراکز تعویض پلاک نیز چنانچه میزان غلظت شیشه های دودی خودروهای نوشماره دارای مجوز از موسسه استاندارد نباشند یا دیگر خودرو ها برچسپ های غیرمجاز شیشه دودی داشته باشند به نحوی که از فاصله ی 3 متری به تشخیص افسر کارشناس ،راننده و سرنشین خودرو دیده نشوند، تا رفع این مشکل  از انجام روند تعویض پلاک خوداری می شود.

 کوهزادی با اشاره به اینکه از این به بعد اجرای این طرح به صورت مستمر در استان ادامه خواهد داشت، گفت: رانندگان درصورت نصب برچسپ های غیرمجاز و عدم توجه به ضوابط ،برابر مقررات با آن ها برخورد خواهد شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار