مدیرکل دفترفنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه گفت: طرح ترافیک زوج و فرد خودرو باتوجه به درخواست رییس پلیس راهور و هماهنگی به عمل آمده با رییس دانشگاه علوم پزشکی به لحاظ وضعیت بیماری کرونا، از اول بهمن ماه در شهر کرمانشاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 16 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،شهرام کهریزی افزود: این موضوع در جلسه امروز کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک استان مطرح و تصویب شد، براساس این طرح خودروهای دارای پلاک زوج در روزهای زوج و خودروهای دارای پلاک فرد در روزهای فرد می توانند در محدوده تعیین شده تردد داشته باشند.

وی زمان اجرای این طرح را از ساعت ۱۵ تا ۲۰ اعلام کرد و گفت: طرح زوج و فرد خودروها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا میدان لشگر اجرا خواهد شد.

کهریزی با بیان اینکه در روزهای تعطیل طرح زوج و فرد اعمال نمی شود، گفت: طرح زوج و فرد شامل خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود و وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ها و اتوبوس های خط واحد از این طرح مستثنی هستند.

به گفته مدیرکل دفترفنی، امورعمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه، طرح زوج و فرد خودروها تا پایان اسفند ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

کهریزی با اشاره به اطلاع رسانی محدوده طرح ترافیک با نصب بنر، از ساکنان سایر شهرستان ها خواست در صورت سفر به کرمانشاه و لزوم حضور در مناطقی که طرح در آن ها اجرا می شود، متناسب با رقم سمت راست پلاک خودروی خود به مرکز استان سفر کنند تا با محدودیت تردد مواجه نشوند.
کلانشهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار