کد خبر: ۹۳۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 16 January 2021

لوازم آشپزخانه یکی از بخش های مهم و کلیدی در هر خانه هستند و آشپزخانه  بیشترین چگالی و تنوع در این وسایل را در خود جای داده است. لوازم آشپزخانه در انواع جنس ها مانند وسایل چوبی، قابلمه های فلزی و آبکش های پلاستیکی در قفسه های کابینت منازل چیده شده اند. به جز موارد رایج و شامل در تمام آشپزخانه ها، لوازمی کوچک اما کاربردی هستند که عصای دست خانم خانه هستند و بدون آنها انجام امور اشپزخانه ممکن نیست. ولی آیا اطلاع دارید که لوازم آشپزخانه را می توانید به روش آنلاین با صرف کمترین میزان هزینه و وقت تهیه نمایید؟ اما این لوازم آشپزخانه کوچک و به درد بخور چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا به این سوال و بسیاری دیگر از سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم.

لوازم آشپزخانه، دوست خانم خانه

چند تکه از لوازم آشپزخانه های کوچک ولی کاربردی

در این بخش قصد داریم تعدادی از این لوازم ضروری را به شما معرفی نماییم.

جا تخم مرغی

یکی از موارد غذایی پر مصرف در خانه ها تخم مرغ است و معمولا ترجیح داده می شود که در ظرفی ایمن چیده شوند تا در مواقع لزوم استفاده شوند.جا تخم مرغی وسیله ای است که هم می توان تخم مرغ ها را در آن قرار داد و هم نگران شکستن آن نباشیم.

شیکر

اگر اهل ورزش باشید ، حتما متوجه شده اید که نمی توانید پودرهای مختلف را در ظروف معمولی با آب ترکیب کنید یا هم بزنید، برای این کار به شیکر نیاز دارید تا با بستن درب آن مواد مختلف و مایعات را مخلوط و به صورت بهداشتی به همه جا حمل نمایید.

جای ادویه

این ظرف در تمام آشپزخانه ها ضروری است و به کمک آن از مخلوط شدن ادویه ها و نفوذ رطوبت در آن جلوگیری می کنید.

لوازم آشپزخانه

چرا لوازم آشپزخانه را آنلاین تهیه کنیم؟

امروزه تکنولوژی همه ی بخش های زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است و انجام امور روزمره را برای ما آسانتر کرده است.فروشگاه های اینترنتی با هزاران محصول به ما کمک می کنند تا با صرف حداقل هزینه و زمان بتوانیم، بهترین ها را انتخاب کنیم و این محصولات را درب محل سکونتمان پرداخت نماییم. با خرید از یک سایت لوازم آشپزخانه ی معتبر می توانید ابتدا انواع محصولات مشابه را با در ابعاد مختلفی مانند قیمت، جنس، رنگ و کیفیت مقایسه کنید و سپس آزادانه بتوانید بهترین انتخاب را بر اساس معیارهای خود اتخاذ نمایید. از مزایای دیگر خرید آنلاین لوازم آشپزخانه می توان به این مورد اشاره کرد که لازم به صرف هزینه و زمان برای رفتن به محل فیزیکی این فروشگاه ها نیست و شما با یک کلیک و اندکی صبر، کالا و محصول مورد نظرتان را در محل تحویل می گیرید.

لوازم آشپزخانه، دوست خانم خانه

لوازم آشپزخانه ی با کیفیت باید چه ویژِگی هایی داشته باشند؟

لوازم آشپزخانه وسایلی هستند که در برخورد مستقیم با مواد غذایی ای هستند که تمام افراد خانواده از آن استفاده می کنند بنابراین ضروری است که برای این وسایل استانداردهای مشخصی قایل شویم.

دارا بودن استانداردهای بهداشتی

لوازم آشپزخانه باید این قابلیت را داشته باشند که در برخورد با آب و حرارت، مقاومت کافی را داشته باشند، تا بتوانیم به آسانی آنها را شستشو دهیم و ضد عفونی کنیم تا  میزان نفوذ به مواد غذایی را به حداقل برسانیم.

دارا بودن استاندارد رسانای گرمایی مناسب

بخشی از لوازم آشپزخانه برای پخت مواد غذایی و یا گرم نگه داشتن آن، مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین باید توان حرارتی مناسبی داشته باشند و یا رسانایی گرمایی آنها به صورت مناسبی باشد تا گرمای مواد غذایی داخل ظرف از دست نرود. برای مثال چه کسی دوست دارد یک چای سرد را از فلاسک برای دوستش بریزد؟

یک فروشگاه لوازم آشپزخانه آنلاین چه مواردی را به فروش می رساند؟

اگر یک خانم شاغل هستید که بیشتر وقتتان را در منزل صرف همسر و فرزندانتان می کنید و زمان کافی برای رفتن به مراکز خرید را ندارید،اگر مجرد هستید و مجبورید تمام مسئولیت های شغلی و داخل خانه به تنهایی بر عهده بگیرید ، زمان کافی برای رفتن به فروشگاه های مختلف را برای خرید اقلام مورد نیازتان نخواهید داشت، اگر در هریک از دسته های بالا قرار دارید و یا کلا به خرید آنلاین علاقه دارید و از مزایای آن مطلع هستید، برایتان مفید است که بدانید چه اقلامی در یک فروشگاه لوازم آشپزخانه آنلاین به فروش می رسد. در یک فروشگاه لوازم آشپزخانه آنلاین میتوانید انواع مختلفی از ظروف آشپزی مانند قابلمه ها، آبکش ها و غیره را بیابید. همچنین با مراجعه به آن انواع مختلفی از لوازم کاربردی کمجا را نیز میبینید، مانند جا تخم مرغی، شیکر وگلدان هایی با اندازه های مختلف.

فروشگاه اینترنتی ویژن پلاست

جمع بندی

لوازم آشپزخانه برای خانم های خانه اهمیت فراوانی دارند و خانم ها خانه در خرید این لوازم دقت زیادی می کنند. امروزه برای خرید لوازم آشپزخانه می توان به سایت های اینترنتی فروش لوازم خانگی مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی ویژن پلاست با عرضه محصولات خود که دارای استانداردهای منطبق با اتحادیه اروپا عزیزان شمارا خوشنود می سازد. محصولات این فروشگاه آنلاین که با فناوری پیشرفته تهیه می شود، شامل لوازم منزل، لوازم کادویی فانتزی و لوازم آشپزخانه می باشد. شما با انتخاب کالاهای خود از سایت ویژن پلاست  visionplast.co  می توانید آن را در هر کجای ایران که باشید درب منزل خود تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار