نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی از مشکلات امرز جامعه استفاده بیش از حد از انرژی است که این امر خیانت به کشور است.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 13 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی»در نشست شورای اداری استان مرکزی با بیان اینکه مردم باید مدیریت مصرف را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند افزود: همه باید پای عهدی که با آرمان های انقلاب داشته اند بمانند و به طور قطع از روزها و شرایط سخت نیز عبور می‌شود.
وی با بیان اینکه همه در یک کشتی هستند و بزرگترین خیانت در شرایط فعلی آن است که هر فردی تنها خود را ببیندیادآورشد:همه باید دست به دست هم دهند تا این کشتی به سلامت به مقصد برسد.
وی با بیان اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد اما با همدلی و دست به دست هم دادن می توان همه مشکلات را حل کرد افزود: انقلاب اسلامی فرصت های زیادی را برای همه ایجاد کرده است.
وی گفت: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان زبانزد است،این مهم به برکت جمهوری اسلامی محقق شده است.
امام جمعه اراک با بیان اینکه افزایش قدرت دفاعی ایران در حالی است که در قبل از انقلاب اسلامی ، این قدرت به اندازه یک چوب دستی بود افزود:ایران اسلامی امروز یکی از قدرتمندرین کشورهای جهان است و باید همه قدر انقلاب را بدانند.
وی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم پیش رو، گرامیداشت دهه فجر است گفت: باید برنامه‌ریزی ویژه برای این ایام صورت گیرد و نهایت بهره‌مندی از این ایام صورت گیرد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم با بیان اینکه امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی ۴۲ ساله می شود گفت: به طور قطع به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری آیین های مختلف مانند سال های گذشته وجود ندارد.
حجت‌الاسلام عباس دانشی با بیان اینکه باید تلاش شود تا برنامه ها در این ایام به بهترین شکل ممکن و با بهره گیری بیشتر از فضای مجازی، مطبوعات و رسانه‌ها انجام شود افزود: در صورتیکه مجوزهای لازم برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن صادر شود، این مهم در ۵۰ نقطه جمعیتی استان مرکزی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه کارگروه های مختلف دهه فجر استان مرکزی کلید خورده و امید می رود وظایف محوله به خوبی انجام شود یادآورشد: در این راستا کارگروه افتتاح پروژه‌های عمرانی، قرآن، انجمن‌ها و هیات‌های مذهبی، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، ایثارگران، کارآفرینی، اصناف و بازاریان، بسیج و نیروهای مسلح، حوزه و روحانیت، مساجد، ارتباطات و اطلاع‌رسانی و فضای مجازی، همیاری و تشکل‌های مردمی، فرهنگیان و دانش آموزان، قضایی، فرهنگی و هنری، مدیریت شهری و فضاسازی، دانشجویی و دانشگاهیان و و ورزش در استان فعال شده است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی هم با بیان اینکه توجه به نماز در افزایش راندمان و وجدان کاری بالا، نقش موثری دارد گفت: این مهم نیازمند به بستری سازی است که شرایط سخت‌افزاری آن دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است.
حجت‌الاسلام علی رودبارانی با بیان اینکه در دستگاه‌های اجرایی که این بستر فراهم است،بحث اقامه نماز پررنگ نیست افزود: باید آسیب‌شناسی جدی صورت گیرد و این ستاد تفاهم‌نامه‌ای با دستگاه‌های مختلف دارد که نیاز است عملیاتی شود.
مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی هم با بیان اینکه سال گذشته به مناسبت عید غدیر، اطعام ۵۰ هزار به عهده استان مرکزی گذاشته شد گفت: با همت و همدلی که در این استان وجود دارد، ۴۵۰ هزار نفر اطعام شدند.
حجت‌الاسلام محمد هاشم مرادی با بیان اینکه استان مرکزی تنها استانی است که هر ساله برنامه‌های ویژه‌ای در سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌کند افزود: چندین ماه است بحث درس‌های نهج‌البلاغه توسط این بنیاد در استان مورد توجه قرار گرفته که با توفیقات خوبی همراه شده و مسابقه حکمت و سیره حضرت علی (ع) از دیگر مواردی است که مورد توجه بوده و با بازخوردهای خوبی همراه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار