کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: با توجه به پایداری جو و افزایش و انباشت آلاینده‌های جوی تا پایان هفته پیش بینی می‌شود که کیفیت هوای اصفهان در ساعات پرتردد در حد بسیار ناسالم برسد.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ 12 January 2021

مژگان امیر امجدی اظهار داشت: امروز شاخص‌های کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای عموم قرار دارد و در ساعت پرتردد با توجه به پایداری جو، افزایش و انباشت آلاینده های جوی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرایط پایدار تا اواخر وقت روز پنجشنبه ادامه دارد ، ادامه داد: پیش بینی می شود کیفیت هوای اصفهان در ساعت پرتردد روز در حد بسیار ناسالم برسد که هشداری است برای همه.

این کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی به همشهریان و بویژه سالمندان، کودکان و بیماران قلبی و ریوی در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی، پر جمعیت مرکز و شمال این استان توصیه کرد که از رفت و آمد در مکان های باز بویژه در ساعت اولیه صبح و پرتردد، خودداری کنند.

امیر امجدی خاطرنشان کرد: سامانه ناپایدار جوی از اواخر وقت روز پنجشنبه از سمت غرب وارد استان اصفهان خواهد شد و وزش باد برای مناطق مرکزی موجب بهبود کیفیت هوا خواهد شد.  

وی افزود: بارش‌های این سامانه منحصر به مناطق غربی استان است و دمای هوا هم تا پایان هفته به تدریج در بیشتر مناطق استان افزایش خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار