مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه به عنوان الگوسازی، وقفی را از سوی ائمه جمعه و اوقاف با نیت قرآنی باید انجام شود، گفت: این امر می‌تواند با کمک همه ائمه جمعه باشد و از محل درآمد آن برای فعالیت‌های قرآنی و نماز استفاده شود.
کد خبر: ۹۳۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶ 12 January 2021

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در دیدار با حجت الاسلام علیرضا فرهنگ، دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه بسیاری از نمازهای جمعه در موقوفات برگزار می‌شود، اظهار داشت: اوقاف در برگزاری نماز جمعه همکاری دارد و در دیگر بخش‌ها نیز حاضر به همکاری هستیم.
وی با بیان اینکه تقاضا شده است که ائمه جمعه هر گونه اختلاف با اوقاف را از طریق ستادی پیگیری کنند، ادامه داد: این امر منجر به تسهیل در امور و همچنین رسیدگی بهتر به درخواست‌ها و مطالبات و حل نقاط حاشیه‌ای خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه حوزه های علمیه در استان اصفهان روبه تعطیلی است، ابراز داشت: در این زمینه اوقاف تجمیع منابع را در این زمینه با دستور دفتر رهبر معظم انقلاب انجام داده تا برای تامین نیازهای روحانیت اقدام کند.
وی با بیان اینکه به عنوان الگوسازی، وقفی را از سوی ائمه جمعه و اوقاف با نیت قرآنی باید انجام شود، اضافه کرد: این امر می‌تواند با کمک همه ائمه جمعه باشد و از محل درآمد آن برای فعالیت‌های قرآنی و نماز استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار