معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج گفت: طبق اعلام وزارت کشور از ۱۱ اسفندماه ستادهای انتخاباتی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، در شهرستان کرج مرکز استان البرز اما با مساعدت استاندار محترم و برنامه ریزی های انجام شده از ماه ها قبل بسترهای برگزاری انتخابات با شکوه ۱۴۰۰ را فراهم آورده ایم.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 12 January 2021

۱۱ اسفندماه ستاد انتخابات کشور فعال خواهد شد

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم پور با اعلام این خبر گفت:‌ ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، یازدهم و دوازدهم اسفندماه امسال با دستور وزیر کشور آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: ثبت نام داوطلبان شرکت کننده در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر نیز از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ به مدت ۷ روز و همچنین ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایری نیز از روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت ۷ روز ادامه می یابد.

قاسم پور با بیان اینکه شرایط کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی عمده موضوع در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ است، افزود: با پیش بینی تمهیدات لازم، خردادماه سال آینده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را پیش رو خواهیم داشت در شرایط کرونایی کار گسترده و وسیعی است.

وی افزود: جلسات مشورتی با محوریت برگزاری انتخابات در فرمانداری کرج استمرار دارد و تصمیم هایی نیز برای نحوه اجرای کار ، بخصوص فرایند کار مرحله تجمیع در سایت انتخابات اتخاذ شده است.

معاون استاندار با اشاره به اینکه در دو مرحله برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی کرج اقدامات خوبی انجام شد، گفت:‌ تجربیات و اقدامات در برگزاری دو انتخابات در سال آینده نیز بکار گرفته می شود و همچنین مشکلات را شناسایی و در جهت رفع آن اقدام خواهیم کرد.

فرماندار کرج با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای نمایندگان فرماندار و اعضای هیات اجرایی و بازرسان اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی بسیار ضروری است چرا که بیش از ۲۵ فرآیند انتخابات تنها دو فرآیند بصورت دستی و مابقی بصورت الکترونیکی انجام می شود و باید افراد با تجربه و با دانش کافی در صندوق های رای بکارگیری شوند.

وی افزود: فرماندار به عنوان مجری اصلی انتخابات در شهرستان ها و بخشداران، مدیران دستگاه های اجرایی طبق قانون وظیفه دارند در جهت برگزاری منظم انتخابات اقدامات لازم را با هماهنگی فرماندار انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار