سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی در ورزشگاه نقش جهان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳ 10 January 2021

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در این مراسم افزود: نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حفظ استقلال و امنیت کشور بسیار با اهمیت بوده است.

حمیدرضا عظیمیان گفت: امروز ما از سردیس این شخصیت بزرگ رونمایی می کنیم و جایگاه کشور خود را را بر اساس اهداف و آرمان‌های این شهید پیش میبریم.

وی اظهارداشت: این شرکت از جایگاه ویژه ای برخوردار است و شرکت‌های زیادی زیر نظر فولاد مبارکه در حال فعالیت هستند.

عظیمیان نداشتن مکان مناسب المپیک را نقصی در ورزش برشمرد و افزود: این موضوع را در ۲ سال گذشته به بیشتر مسئولان اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه طرح ها و پروژه‌های مختلف ورزشی زیادی درمناطق مختلف کشور اجرایی شده است گفت: در این زمینه هنوز نتوانستیم کار مفید و موثری تری را انجام دهیم.

مجموعه ورزشی المپیک می سازیم 

عظمیان تصریح کرد: اگر همه مساحت اطراف ورزشگاه نقش جهان اصفهان در اختیار ما قرار داده شود مجموعه ورزشی المپیک را در اصفهان خواهیم ساخت.

وی افزود: در این راستا ورزشکاران همه کشور می توانند در این مکان فعالیت کنند که  امیدوارم این در خواست از سوی مسولان مورد تایید قرار گیرد تا بتوانیم در بهبود ارزش‌های اسلامی و ملی کوشا باشیم.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: مردم زیادی برای افتتاح ورزشگاه نقش جهان انتظار کشیدند که این امر با تلاش شرکت فولاد مبارکه محقق شد.

وی با بیان اینکه نقش جهان بزرگترین ورزشگاه مسقف به جامعه ورزش کشور معرفی شد گفت: این اقدام  به بخش ورزش شرکت فولاد مبارکه کمک بزرگی کرده است.

وی با اشاره به رونمایی سردیس شهید سلیمانی افزود: سردیس قهرمان ملی کشور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای همیشه در این ورزشگاه قرار خواهد گرفت تا الگویی بزرگ برای ورزشکاران باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار