علیرضا ایزدپور؛
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان از اهدای ۳۰ تبلت به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی استان با هدف تامین مایحتاج تحصیلی این قشر، خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 10 January 2021

ایجاد مراکز «مثبت زندگی» در سمنان

مدیر کل بهزیستی استان سمنان پیش از ظهر یکشنبه در مراسم اهدا تبلت به دانش آموزان موفق تحت حمایت بهزیستی شهرستان سمنان به میزبانی این اداره، ضمن اشاره به اینکه تعداد تبلت‌های اهدایی ۳۰ دستگاه بوده است، بیان کرد: این تبلت‌ها با همراهی خیران و با جمع آوری ۱۰۰ میلیون تومان کمک نقدی تهیه و به دانش آموزان تحت پوشش اهدا شد.

 وی همراهی و همکاری خیران در اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این کمک‌ها سبب شد تا بتوانیم به تعداد بسیاری از دانش آموزان تحت پوشش خدمات تحصیلی ارائه کنیم.

علیرضا ایزدپور افزود: خیران استان سمنان همچنین در قالب پویش همدلی ۷۰۰ میلیون ریال برای تأمین نوشت افزار و وسایل مورد نیاز سال تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی جمع آوری کردند.

ایزد پور بیان کرد: در سال ۹۸ خیران نیک‌اندیش استان سمنان پنج میلیارد تومان در بخش نقدی، غیرنقدی و خدماتی به بهزیستی کمک کردند که امسال نیز خوشبختانه این کمک‌ها در بحث شیوع ویروس کرونا و در تهیه ماسک، مواد ضد عفونی کننده، تن پوش، سبد کالا و … نیز مؤثر بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار