رئیس کمیته امداد شهرستان سیروان:
رئیس کمیته امداد شهرستان سیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای بیش از ۲۵۰ مددجو و نیازمند در این شهرستان شغل ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۳۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲ 10 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ نورخدا شیرمحمدی اظهار کرد: ایجاد اشتغال از طریق طرح هدایت شغلی و پرداخت تسهیلات به نیازمندان یکی از زمینه‌های اشتغال مددجویان است.

وی گفت: در این زمینه و از محل صندوق اشتغال نیازمندان، تسهیلات بانکی تبصره ۱۶ و اشتغال پایدار روستایی برای تعداد بیش از ۱۴۰ نیازمند شهرستان شغل ایجاد شده است.

وی با عنوان اینکه در این زمینه بیش از ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است، تصریح کرد: این شغل‌ها عمدتاً در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، صنایع دستی، مشاغل کوچک خانگی و خدمات بوده است.

رئیس کمیته امداد سیروان ایجاد اشتغال از طریق راهبری شغلی را نیز از جمله دیگر برنامه‌های اشتغال برشمردند و گفت: از این طریق برای ۱۱۰ نفر از مددجویان جویای کار بدون پرداخت تسهیلات در زمینه بافت گلیم نقش برجسته و خدمات دامپزشکی شغل ایجاد شده است.

شیرمحمدی تعامل با کارفرمایان از طریق پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و نیز پرداخت تسهیلات کارفرمایی برای بکارگیری مددجویان جویای کار و مستعد اشتغال را یکی دیگر از برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد برشمرد و افزود: امسال تاکنون ۱۵ نفر از مددجویان جویای شغل از این طریق بکارگیری شده‌اند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار