استاندار خوزستان گفت: برای رفع مشکلات عمرانی، فاضلاب و بیمه تامین اجتماعی شهرداری‌های دشت آزادگان از هیچ تلاش دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۳۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶ 09 January 2021

استاندار خوزستان گفت: برای رفع مشکلات عمرانی، فاضلاب و بیمه تامین اجتماعی شهرداری‌های دشت آزادگان از هیچ تلاش دریغ نخواهیم کرد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بررسی و رفع مشکلات عمرانی دشت آزادگان و روستا‌های تابعه آن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در جلسه‌ای که با حضور حمید سیلاوی فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد، مشکلات آب و فاضلاب شهری و روستایی، راه ها، بیمه تامین اجتماعی شهرداری‌ها و ... مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد بیمه تامین اجتماعی تا پایان سال ۹۹ همکاری لازم را با بیمه شده‌ها داشته باشد و در مقابل شهرداری‌ها نیز منابع و سرمایه‌ها را ارائه دهند تا بتوان مشکل مزمن را رفع کرد.

شریعتی به مشکلات حوزه راه و شهرسازی اشاره کرد و بیان داشت: مقرر شد راه و شهرسازی استان خوزستان و دشت آزادگان نظارت لازم را بر پروژه‌ها داشته باشد تا بهسازی جاده‌های شهری و روستایی به نحو مطلوبی انجام شود، ضمن اینکه مسیر‌های روستایی نظیر هوفل و ۱۰ پروژه روستایی دیگر که از محل اعتبارات نفت است، ابلاغ کنند تا عملیات آغاز گردد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان ادامه داد: همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید بهسازی راه‌های شاکریه و سایر مناطقی که به آن‌ها محول شده، ظرف مدت ۲ ماه آینده انجام دهد، ضمن اینکه پل شریعتی و مسیر منتهی به این پل را تا یک ماه آینده به سرانجام برساند. به زودی افتتاح شود.

استاندار خوزستان درخصوص آب و فاضلاب شهرستان دشت آزدگان تصریح کرد: باتوجه به مشکلات مالی موجود، مقرر شد رفع مشکلات منطقه مشروطه و نخلستان در اولویت قرار گیرد تا ان شاءالله سایر مناطق درگیر فاضلاب را در قالب ماده ۵۶ پیگیری کنیم و به سرانجام برسانیم.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: با توجه به اینکه این شهرستان یکی مناطق زائرپذیر به ویژه در ایام اربعین حسینی محسوب می‌شود، شایسته است به مطالبات شهروندان به بهترین نحو ممکن پاسخ دهیم، چرا که شهرستانی مرزی بوده و در سال‌های جنگ تحمیلی مردمان این سرزمین دلاوری‌ها و ایثارگری‌های زیادی از خود نشان دادند و امیدواریم با حضور مسئولان استانی شاهد رفع مشکلات عمرانی و پیشرفت و ارتقا دشت آزادگان باشیم.

قاسم ساعدی نماینده مردم شهرستان‌های دشت آزدگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از تکمیل نشدن راه‌های روستایی آسیب دیده از سیلاب پارسال و بی کیفیتی آسفالت خیابان‌های شهر سوسنگرد اظهار داشت: علاوه بر مشکلات مذکور، آب شرب روستایی این شهرستان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و در اتصال آب بعضی روستا‌ها به آب غدیر تعطلل می‌شود، پس خواستار نگاه ویژه به مشکلات شهرستان و مناطق تابعه آن هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار