استاندار خوزستان گفت: تعمیر و بازسازی منازل کوی شهید سلیمانی (منبع آب) اهواز و جابه‌جایی اهالی از منازل پرخطر این منطقه در اولویت است و تا رفع کامل مشکلات این منطقه مردم پای کار هستیم.
کد خبر: ۹۳۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 09 January 2021

استاندار خوزستان گفت: تعمیر و بازسازی منازل کوی شهید سلیمانی (منبع آب) اهواز و جابه‌جایی اهالی از منازل پرخطر این منطقه در اولویت است و تا رفع کامل مشکلات این منطقه مردم پای کار هستیم.

غلامرضا شریعتی روز جمعه در حاشیه بازدید ازکوی شهید سلیمانی (منبع آب) و پایان عملیات نخستین مرحله از تعمیر و بازسازی منازل این منطقه بیان کرد: کوی شهید سلیمانی یکی از مناطق حاشیه‌ای اهواز است که در سال‌های گذشته مردم این منطقه با مشکلات متعددی از جمله مسیر تردد ، خطر ریزش کوه و فرسودگی منازل خود روبه رو بودند که در ماه‌های اخیر به همت سپاه ولیعصر خوزستان (عج) و برخی از دستگاه‌های اجرایی اقدامات موثری برای خدمت رسانی به مردم انجام شده است.

وی افزود: در گذشته اقداماتی برای خدمت‌رسانی به مردم این منطقه انجام شده بود اما تاکنون پایگاه دایمی برای خدمت‌رسانی مستقر نشده بود که سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی از ماه‌های گذشته در این محل مستقر شده و در قالب عملیات نبی اکرم(ص) خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کرده است.

استاندار خوزستان گفت: چشم انداز این منطقه احداث یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی است که در پروسه پنج ساله انجام و ۹۰۰ نفر جابه‌جا می‌شوند اما تا آن زمان نباید از منازل فرسوده و پرخطر این منطقه غافل شویم.

وی ادامه داد: مسوولان استانی و محلی برای رفع مشکلات مردم در مناطق حاشیهای و کم برخوردار بسیج شده‌اند و این روند ادامه خواهد داشت.

شریعتی بیان کرد: هماهنگی لازم با بنیاد مستضعفان و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای تامین اعتبار تعمیر تعداد بیشتری از منازل انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین برخی از منزل پرخطر توسط مدیریت بحران شناسایی شده و جابه‌جایی آنها در اولویت قرار گرفته است.

استاندار خوزستان گفت: جا دارد از همکاری مردم در مناطق مختلف صمیمانه قدردانی کنیم و این وعده را می‌دهیم تا آخرین روز از رفع مشکلات مردم پای کار خواهیم ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار