کد خبر: ۹۳۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 09 January 2021

تزریق ژل راه حلی مطمئن برای از بین بردن چین و چروک های صورت

امروزه یکی از راه های بسیار رایج و مناسب برای رهایی از چین و چروک های صورت و داشتن پوستی سالم و شفاف علاوه بر تزریق بوتاکس ،تزریق ژل است. یکی از دلایل  محبوبیت و پرطرفدار بودن تزریق ژل این است که عوارضی برای فرد ندارد .یکی از مارک های بسیار معروف برای این ژل ها هیالورونیک اسید است که در پوست انسان به صورت طبیعی وجود دارد  و کاربرد آن جذب آب است.این ژل ها با هدف حجم دهی و از بین برد چین و چروک ها به کار می روند.باما همراه باشید تا با تزریق ژل آشنا شوید.

تزریق ژل به صورت

با گذر زمان خواه ناخواه شاهد چین و چروک هایی بر روی صورت خود خواهید بود .با تزریق ژل می توان حتی چین و چروک های بسیار عمیق را هم از بین برد.کارایی دیگر آن برای  افرادی است  که دوست دارند که گونه ای برجسته تر داشته باشند و یا حجم لب های خود را زیاد کنند. که با این روش به راحتی این کار انجام می شود.تزریق ژل هم می تواند برای  از بین بردن خط و خطوط ابرو و پیشانی،خط لبخند استفاده شود و هم برای  حجم دهی به چونه ،گونه ها و لب و در آخر هم قسمت هایی از صورت که دچار فرورفتگی شده است ، مورد استفاده قرار گیرد.البته  برای پیشگیری می توان از روش های جوان سازی پوست صورت مانند میکرومیدلینگ و میکرودرم هم استفاده کرد.

نقش و تاثیر ژل ها

بهتر است بدانید دلیلی که باعث جلو.گیری از  افتادگی و چین و چروک در صورت می شودکلاژن ها هستند.کلاژن ها باعث سفت شدن پوست و استحکام استخوان ها هستند.با افزایش سن پوست بسیار نازک می شود و چین و چروک در آن نمایان می شود.که این به دلیل از بین رفتن  همین کلاژن ها است.تزریق ژل باعث می شود تا پوست صورت به حالت اولیه خود بازگردد و شادابی خود را به دست آورد.

نحوه انجام تزریق  ژل

اگر نگران این هستید که ترزیق ژل  با درد همراه باشد باید به شما بگوییم اصلا نگران نباشید زیرا ناحیه مورد نظر به طور کامل قبل از تزریق بی حس می شود علاوه بر آن هم در بسیاری از ژل ها داروی بی حسی وجوددارد که مانع از درد می شود.معمولا شما بعد از تزریق ژل شاهد تغییرات چشم گیری خواهید بود.بعضی افراد ممکن است دچار کمی کبودی شوند که اصلا جای نگرانی نیست و درمدت زمان کم از بین می رود.

چه زمانی و چگونه بعد از تزریق ژل صورت خود را بشوریم ؟

تزریق ژل راه حلی مطمئن برای از بین بردن چین و چروک های صورت

به دلیل اینکه ممکن است به ناحیه تزریق شده فشار وارد شود و دچار عفونت شود بهتر است در ساعت های اولیه شست و شویی انجام نشود.برای نحوه شستن صورت بعد از تزریق ژل هم می توان گفت که بعد از یک روز آن هم بامشورت پزشک می توان  صورت را به آرامی و بدون هیچ گونه فشاری شست.

هزینه تزریق ژل  

تزریق ژل ،هزینه مشخصی ندارد.به دلیل اینکه هزینه تزریق ژل به عامل های بسیاری مانند کلینیک،مواد استفاده شده و پزشک متخصص بستگی دارد.چونپوست صورت بسیار حساس است در انتخاب کلینیک باید حساسیت بسیاری به خرج دهید.یکی از کلینیک های بسیار معتبر کلینیک تخصصی  کاشت مو و پوست جلوه ماندگار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار