نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: شهادت حاج قاسم سرعت افول استکبار را دو چندان کرده است.
کد خبر: ۹۳۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ 08 January 2021

حجت‌الاسلام حاج ‌صادقی در مراسم سالگرد شهادت شهید حاج احمد کاظمی و اولین سالگرد شهادت سانحه هواپیمایی اوکراین با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی هرگز او را کمرنگ نکرد، گفت: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سرعت سقوط آمریکا و استکبار بیشتر شد، آمریکایی که در سراشیبی سقوط خود قرار دارد.

وی  با بیان اینکه تا به حال کسی جرأت مقابله با آمریکا را نداشته است و ما بعد از شهادت سردار ، عین‌الاسد را هدف قرار دادیم، افزود: تحلیل‌های مناسب در مورد عین‌الاسد شکل نمی‌گیرد؛ بنا بر مصلحت انقلاب، اینکه چه زمانی ما آنها را هدف قرار دهیم، دست ماست؛ اما این را بدانید آمریکا دیگر در این منطقه جایی ندارد.

حاج‌صادقی با تأکید بر اینکه شهادت حاج قاسم مرگ تدریجی استکبار را سرعت بخشید و به همه مردم جرأت داده گفت: آقای ترامپ مجازات دیوانگی تو برای دستور ترور حاج قاسم دیدن ذلت امروز تو است.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: باید مواظب باشیم بدهکار این شهدا نباشیم و ما وظیفه داریم این حرف و فکر را در عمل از مسئولان و مدیران مطالبه کنیم که فرهنگ سلیمانی را ترویج دهند و بدانیم حل مشکلات کشور ما در بله گفتن به آمریکا نیست و کلید حل مشکلات تکیه بر این مردم است.

حاج‌صادقی با اشاره به نقش پر رنگ حاج احمد کاظمی نیز تأکید کرد: ایشان نسبت به رهبری بسیار مطیع بود و رابطه خاص حاج قاسم سلیمانی با شهید کاظمی و پیوند عجیب آن دو با هم مثال زدنی است.

عکس از فاطمه عباسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار