حجت الاسلام حسین زاده در خصوص حوادث اخیر در کنگره آمریکا نیز افزود: آمریکا دیگر ابر قدرت نیست و افول آن قابل کتمان نیست و سقوط اینها نزدیک هست.
کد خبر: ۹۳۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 09 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام على حسین زاده در خطبه هاى نماز جمعه شهر لامرد، اظهار داشت: در عملیات بزرگ کربلاى ٥ شاهد شاهکار فرماندهان و نیروهاى نظامى کشورمان با هدایت حضرت امام (ره)بودیم زیرا بعد از عملیات کربلاى ۴ دشمن در این فکر بود که ما شکست بسیار سنگین متحمل شده ایم.

وى افزود: عملیات هاى بزرگى مانند والفجر ٨ و کربلاى ٥ باید براى جوانان بیشتر تبیین شود تا جوانان بدانند رشادت بچه هاى ما در کربلاى ٥ دشمن را به خاک سیاه نشاند و نشان داد جمهورى اسلامى در عین مظلومیت بسیار قدرتمند هست.

امام جمعه لامرد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج احمد کاظمى، خدمات و تلاش هاى وى را موجب انجام کارهاى بزرگى در نیروى زمینى سپاه دانست.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به سالروز شهادت شهداى هسته اى مسعود على محمدى و مصطفى احمدى روشن بیان داشت: دشمن زمانى که دید دیگر توان مقابله با عرصه علمى ندارد روى به ترور دانشمندان کشورمان آورد اما راه این عزیزان توسط شاگرانشان ادامه خواهد داشت.

خطیب جمعه لامرد با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مصباح تصریح کرد: آیت الله مصباح یک شخصیت انقلابى، به روز و کارآمد بود که از نقاط مختلف دنیا در موسسه ایشان حاضر مى شدند و از این شخصیت انقلابى توانمند استفاده
مى کردند.

امام جمعه لامرد با اشاره به برگزارى رزمایش پهبادى ارتش گفت: این رزمایش پهبادى ارتش نمایشگاهى از قابلیت خیره کننده در عرصه پهبادى بود که به رخ دشمن کشیده شد.

حجت الاسلام حسین زاده ادامه داد: هم اکنون ٥٠ پهباد با برد ٤ هزار کلیومترى در اختیار داریم که مى تواند اهداف را بزند.

وى خاطرنشان کرد: امروز در سطح نیروهاى مسلح نیروهایى با روحیه جهادى و انقلابى وجود دارد که توانسته اند در تولید سلاح به دانش بومى و خودکفایى رسیده است بلکه صادر کننده به هم پیمانان نظامى خود نیز باشیم.

حجت الاسلام حسین زاده در خصوص حوادث اخیر در کنگره آمریکا نیز افزود: آمریکا دیگر ابر قدرت نیست و افول آن قابل کتمان نیست و سقوط اینها نزدیک هست.

وى در ادامه سخنان خود گفت: امروز پس از گذشت ١١ سال از فتنه ٨٨ ، هنوز افرادى وقیحانه و طلبکارانه بر خورد مى کنند و ادعاى قانون مدارى و مردم دارى مى کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار