امام جمعه قلعه رئیسی
صلواتی : ترامپ طرفدارانش را به بازگشت به خانه دعوت کرد این رفتار ترامپ را با رفتار شکست خوردگان انتخابات 88 و فتنه گران آن روزها و حامیان آنها مقایسه کنید و پس از 11 سال از فتنه 88 در حالیکه بیشترین بدهی را به نظام مقتدر و مظلوم ما دارند هنوز طلبکارانه برخورد می کنند.
کد خبر: ۹۳۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 08 January 2021
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: بایدن پدید آورنده داعش و پدر تروریسم تکفیری است نباید فریب او را خورد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه اول نماز جمعه شهر قلعه رئیسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی به خصوصیات بهشت و جهنم اشاره و در ادامه به سالروز شهادت احمد کاظمی و شهید مصطفی احمدی روشن و مسعود علی محمدی و چهلم شهادت دکتر محسن فخری زاده اشاره و یاد شهدا را گرامی داشت.
امام جمعه قلعه رئیسی به غنی سازی 20 درصد اورانیم با اقدام انقلابی مجلس و اجرای آن توسط دولت رخ داده که این حق طبیعی و منطقی ایران بود و بیان کرد: قرار بود طبق برجام تحریم ها لغو و بعد از چند سال نه تنها تحریمی لغو نشده بلکه به شدت وسعت آن افزوده شد و لذا هیچ دلیل حقوقی و منطقی و عقلانی برای تدام محدودیت های ایران باقی نماند و اقدام دولت هم طبق توافق برجام است و هم فرآیند قانونی این طرح طی شده است.
وی افزود: اروپا بد عهد طلبکارانه و گستاخانه به آنها برای برداشتن تحریم ها قدمی بر نداشتند و به ایران بدهکار هستند و در مقابل این گرگ ها باید ایستاد و همین ایستادگی باعث بازدارندگی در مقابل اروپا و آمریکا می شود.
صلواتی به موضوع fatf اشاره و با بیان اینکه مجددا این روزها بحث fatf به میان آمد عنوان کرد: fatf یک سازمان سیاستگذار است که اهداف و خواسته های استکبار را محقق می کند و برای اهداف آنان فعالیت می کنند و پیوستن ایران به این سازمان مشکلات زیادی برای ایران به وجود می آورد و هدف آمریکا گشایش راه نفوذ نرم در نظام مدیریتی و سیاسی ایران است و با پیوستن به fatf ما رسم می پذیریم که سپاه و سردار سلیمانی و صداها نیروی انقلابی دیگر تروریست هستند و راه های دور زدن تحریم ها برای دشمن شناسایی شود.
امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: هدف اصلی این طرح این است که حتی افرادی که در این عرصه جهاد می کنند را شناسایی می کند و آنها را حتی ترور هم می کند و هدف اصلی قطع ارتباط ایران با گروه های مقاومت و نهضت های مردمی و انقلابی منطقه و جهان است و دشمن می خواهد عمق راهبردی ایران را هدف قرار دهد و گروه های مقاومت را نابود کند و در واقع این طرح اقتصاد ایران را گروگان غرب قرار می دهد.
وی به انتخابات و شرایط امروز آمریکا هم اشاره و تصریح کرد: آنچه این روزها در آمریکا رخ می دهد نمایان است که آمریکا دیگر ابرقدرت نیست و افول آمریکا قابل کتمان نیست و مهمترین مولفه ابرقدرتی این است که کشوری قدرت راهبردی و جمع کنندگی در داخل و در جهان را داشته باشند و آمریکا اکنون هیچ کدام ندارد و این کشور امروز نتهنا در منطقه و جهان درمانده است و در حالیکه کنگره آمریکا سرگرم یکی از مهمترین وظایف خودیعنی بررسی الکترالها رئیس جمهور منتخب بود به یکباره این محل تبدیل به میدان جنگ و درگیری مسلحانه و خونریزی در برابر جهانیان شد و یک نکته مهم و عبرت آموز برای همگان است وقتی حامیان ترامپ به ساختمان کنگره حمله کردند گروه زیادی از نیروهای ترامپ حتی معاون ترامپ و رئیس کنگره این اقدام را محکوم کردند.
صلواتی ادامه داد: ترامپ طرفدارانش را به بازگشت به خانه دعوت کرد این رفتار ترامپ را با رفتار شکست خوردگان انتخابات 88 و فتنه گران آن روزها و حامیان آنها مقایسه کنید و پس از 11 سال از فتنه 88 در حالیکه بیشترین بدهی را به نظام مقتدر و مظلوم ما دارند هنوز طلبکارانه برخورد می کنند.
به نقل از فارس رئیس شورای فرهنگ عمومی چاروسا با بیان اینکه کمتر از دو هفته دیگر به آغاز ریاست جمهوری بایدن مانده است بیان کرد: عده ای خام فکر و خوش خیال بایدن را پایان ترامپیسم و شروع دوره جدید از گشایش های اقتصادی و سیاسی می دانند و راهبرد همیشگی استکبار بعد از فروپاشی شوروی تجزیه غرب آسیا و همه اتفاقات غرب آسیا در راستای همین هدف و هدف اصلی رسیدن به ایران و براندازی جمهوری اسلامی و فروپاشی محور مقاومت و اضمحلال گفتمان مقاومت است.
صلواتی ادامه داد: باید بعد از اشغال عراق و بعد از شکست اسرائیل در جنگ 33 روزه اعلام کرد راه حل بحران عراق تقسیم این کشور به سه منطقه کرد نشین، سنی نشین و شیعه نشین است و اصلا بایدن طراح تروریسم تکفیری و عامل به وجود آمدن داعش است و حالا پدر تروریسم تکفیری طراح تجزیه غرب آسیا و عراق رئیس جمهور آمریکا شده است و بایدن تغییری نکرد نباید فریب او را خورد.
وی به رزمایش بزرگ پهپادی در کشور اشاره و این رزمایش را بزرگترین رزمایش پهپادی در غرب آسیا دانست و این دست آوردها را در اوج تحریم ها به دست آمد و باید به فرزندان غیور ارتش اسلام افتخار کرد.
صلواتی در پایان با تسلیت درگذشت آیت الله مصباح ایشان را فردی انقلابی، شخصیت علمی و فکری  و منبع فکر و اندیشه بی غل و غش معارف اسلامی دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار