وقتی اسم سفر تور شیراز میاید، اگر اوصاف مجموعه بازار وکیل، مسجد وکیل و حمام وکیل را شنیده‌اید حالا دیگر زمان آن رسیده کوله ‌بار خود را جمع کرده و در تور شیراز ثبت ‌نام کنید. راهی شوید تا زیبایی ‌های آن را از نزدیک دیده و در جاذبه‌های این شهر تمدن و تاریخ لحظاتی ناب و تکرار نشدنی را تجربه نمایید.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 06 January 2021

تور شیراز با برنامه مسافرتی آژانس فارا گشت

اگر زیاد اهل سفر نیستید و از تهیه مقدمات سفر شیرازگردی کمی نگرانی دارید فقط کافی است با کارشناسان آژانس مسافرتی فارا گشت تماس گرفته و همه‌ چیز را به دستان توانا و ذهن خلاق آن‌ها بسپارید. تا از بین انواع مختلف سفرها تور شیراز فارا گشت کوروش کبیر آن چه را که باید در پکیج تور شیراز باشد را با سلیقه و نیاز شما هماهنگ ‌تر است در اختیارتان بگذارد.

 سپس به تهیه مقدمات سفر چون بلیت رفت ‌و برگشت قطار یا هواپیما به شیراز، رزرو هتل های شیراز فارا گشت، ترانسفر رفت و برگشت و البته گشت های فوق العاده از دیدنیهای شیراز پرداخته و تمامی دل ‌مشغولی‌ های شما را مرتفع نمایند. چنان لذتی را نصیب شما کنند که دیگر به جز این آژانس روی آژانس دیگری حساب باز نکنید.

 چون به عنوان مجری اصلی شیراز یک رفیق شفیق و یک همراه دلسوز برای سفرهای داخلی هستند.

دیدنیهای خاص سفر شیراز

به ‌هر حال این شهر پر از باغ‌ های زیبا و دیدنی چون باغ و موزه سنگ‌ های تاریخی هفت ‌تنان، باغ ارم و موزه سنگ ‌های زینتی، باغ عفیف ‌آباد و موزه اسلحه، باغ نارنجستان قوام و خانه زینت الملک، مسجد نصیرالملک صورتی، ارگ کریم خان و باغ جهان ‌نما است. که همگی می ‌توانند به علت گستردگی و چند منظوره بودنشان لحظاتی شیرین را برای شما رقم بزنند.

 خصوصاً اگر در فصل‌ های تابستان و بهار به شیراز رهسپار شده باشید که همراهی گل‌ها و درختان با هم بر زیبایی این مکان‌ها افزوده و خاطرات فراوانی را در لابه‌لای درختان سر به فلک کشیده و رنگ ‌های متنوع‌ گل ‌ها برای شما رقم می ‌زند. نسیم خنکی که از سوی کوه‌ ها به سمت این شهر می ‌وزد هوایی فرح ‌بخش را برای مهمانان فراهم می ‌کند تا در کنار این جاذبه های طبیعی شیراز، بتوانند مشام جان خود را پر از هوایی پاک ‌کرده و با روحی سرشار از نشاط به شهر خود بازگردند.

با کمی بررسی اجمالی بر روی نقشه خواهید یافت که این شهر در بین بسیاری از شهرهای بزرگ و توریستی محصور گشته و همین امر باعث شده محل دسترسی به بسیاری از این شهرها باشد.  بسیاری از مسافران که قصد عزیمت به آن شهرها را دارند به شیراز نیز سفر کرده تا از دیدن جاذبه‌ های آن بی ‌نصیب نمانند.

 هم‌ جواری شیراز از شمال با استان اصفهان و از جنوب با شهرهای بندری ایران باعث شده از گذشته مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد و آثار تاریخی و باستانی آن قطب گردشگری و مورد توجه میراث جهانی باشد. از این ‌جهت ارزش فوق ‌العاده‌ای برای آن قائل شوند و بتواند به ‌خوبی بازگو کننده تاریخ و تمدن ایران‌ زمین بعد از سفر به شیراز بوده و حتی در غرب آسیا نیز به‌ خوبی بدرخشد و افتخار کسب نماید.

اگر در جاذبه‌های دیدنی تور شیراز گردی با دقت گذر نمایید رد پای بسیاری از سلسله ‌های مختلف که تا زمانی چند بر این خطه پهناور حکمرانی می ‌کرده‌اند یافته که هر یک از خود یادگاری‌ هایی زیبا و عظیم برجای گذاشته. به همین دلیل این شهر را جزئی از بهترین اماکن توریستی با بالاترین جاذبه جغرافیایی و فرهنگی نامیده ‌اند.  چه خوب از پس این رسالت برآمده و استان فارس با 27 شهرستانی که در خود گنجانده که شیراز سرآمد همه آن‌ ها است در طول تاریخ پرورش فرهیختگانی چون حافظ، سعدی، خواجوی کرمانی و قاآنی و... که دوران مانند آن‌ ها را دیگر به خود ندیده را برعهده‌ گرفته است.

سفری از تمدن باستان به امروز

درباره شیراز هر چه بگوییم باز هم مطلب هست، مثل نمونه های tripadviser.com از طبیعت زیباش که با باغ ها و خانه های سنتی خود را به نمایش می گذارد تا ساخت و سازهای 2500 ساله که از دوران هخامنشیان همچون مقبره پر از سوال کوروش کبیر و تخت جمشید بجای مانده. یادگاری از جشن هایی که در دوران باستان هر ساله تمام کشورها را به ایران می رسانند تا ادب و احترامشان را نثار ایرانیان کنند.

در کنار همه این ها طعم خوراکی های مخصوص شیرازی هم که بماند. غذاهای سنتی متفاوت در کنار فالوده معروف شیرازی سفر به این شهر را کامل تر می کند و فراموش نشدنی تر.

برای سفر به شیراز گزینه های مختلفی پیش روی مسافران است، استفاده از وسایل شخصی گرفته تا رزرو های انفرادی شخصی از هتل ها و وسایل نقلیه مسافرتی. هر کدام مزیت ها و ایرادات خاص خود را دارند به خصوص که تجربه سفر به این شهر هم نداشته باشید.

 این جاست که اگر یک آژانس مطمئن و متخصص همچون آژانس مسافرتی فارا گشت که مجری اصلی تور ایرانگردی و تورهای داخلی است، برنامه ریزی دقیق و حرفه ای خود را به مسافران دهد، سفری فوق العاده و فراموش نشدنی معنا پیدا می کند.

آژانس مسافرتی که با علاقه به مردمان کشورش، وارد این حوزۀ فعالیت شده و اصل مهربانی و عرق به میهن آن‌ها را بر این داشته تا به دنبال برقراری ارتباطی سازنده بین خود و مسافرانشان باشند. پلی مستحکم برای رسیدن به فعالیتی مثمر ثمرتر و رابطه ‌ای با قدرت و حرارت بیشتر را پدید آورند.

تور شیراز با برنامه مسافرتی آژانس فارا گشت

مجری اصلی تور ایرانگردی ارزان به همه شهرها و شیراز

آژانسی که به عنوان مجری اصلی تور ایرانگردی است مثل فارا گشت می تواند علاوه بر برنامه ریزی سفرهایی مثل تور شیراز، تور اصفهان، تور یزد و همین طور تور کرمان و تور چابهار و تور قشم را نیز به نحو احسنت و کامل انجام دهد. و به عنوان برگزار کننده تورهای ترکیبی داخلی خود را معرفی کند از تهران و یا سایر شهرها به هرجای ایران که بخواهید بروید.

از دیگر ویژه گی های فارا گشت می شود گفت:

"فارا گشت به عنوان مجری مستقیم تور شیراز با بالاترین درصد رضایت مسافرین، سال ها است که بر اساس سلیقه و بودجه مسافران، تورهای شیراز ارزان را اجرا می کند.

بنابراین کامل ترین اطلاعات (هر چیزی که لازم هست بدانی) برای انتخاب بهترین تور شیراز با قطار و هواپیما را به شما می دهیم."

 توانایی در برقراری ارتباط که به رفع نیازهای دو طرف بی انجامد و در انتها نیز همگی اعم از مسافر و کارکنان آژانس راضی و خوشنود باشند یکی از مهم ‌ترین نتایج ارتباطی فعال و داشتن شخصیتی مثبت و دوست دار رابطه است. این آژانس با تقویت تمامی این خلق ‌و خوهای نیک توانسته هرساله بر تعداد مشتریان وفادار خود بی افزاید.

تور شیراز با برنامه مسافرتی آژانس فارا گشت

در سفر شیراز در کدام هتل ها اقامت داشته باشیم؟

شیراز شهر هتل های بین اللملی است. هر ساله تعداد زیادی توریست از سراسر ایران و جهان به این شهر سفر می کنند. بنابراین باید هتل هایی در خور شایسته جایگاهش باشد.

پیشنهاد ما این است که در این سفر به این هتل ها فکر کنید:

تور شیراز هتل بزرگ، هتلی معروف و پنج ستاره با موقعیت مکانی مناسب نزدیک دروازه قرآن و دور از هیاهوی شهر.

تور شیراز هتل چمران، بلندترین هتل پنج ستاره شیراز که از شهر فاصله دارد و مناسب افرادی است که می خواهند در فضایی دنج و آرام استراحت کنند.

تور شیراز هتل زندیه، هتلی بسیار زیبا و پنج ستاره در قلب بافت تاریخی شهر که رفت و آمد را به آثار دیدنی کوتاه می کند.

تور شیراز هتل کریم خان، هتلی سنتی و مدرن که ترکیبی از دو جنبه زیبای هنری را می توانید ببینید. این هتل نیز در قلب شهر شیراز قرار گرفته.

اگر هم هتل هایی تمیز و خوب و ارزان قیمت می خواهید، روی تور شیراز هتل وکیل، آریو برزن و هتل ارم حساب کنید.

گاه مسافران با تردید فراوان روان خود را آزرده نموده و توان تصمیم ‌گیری ‌های قاطع را از دست می ‌دهند که یک آژانس مطمئن می ‌تواند با رهبری آگاهانۀ خود انگیزه و شور را در مسافران خود ایجاد کرده و کنترل کامل را در دست بگیرند.

این جاست که برای سفر به شهر زیبای شیراز در تورهای ایرانگردی و داخلی باید کامل ترین برنامه سفر را داشت. برای مثال مجری اصلی بهترین تور شیراز سایت فارا گشت (https://faragasht.com) برگزار کننده تور شیراز با قطار و با هواپیما از تهران و سایر شهرها و یا حتی با اتوبوس، سفرهای شهر شیراز را با بهترین شرایط و کاملترین خدمات پکیج ارزان ارائه می دهد. با متقاعد نمودن مسافران و درک نیازهای آن ‌ها درباره بلیط های شیراز و همین طور رزرو هتل های شیراز با امکانات کامل و هدایت و راهنمایی صحیح آن ‌ها برترین بلیط و تور گردشگری را برای یک تور ایرانگردی ارزان و کامل فراهم نماید. در نهایت آنچه به دست می ‌آید رضایت دو طرفه و لذت سفری فراموش ‌نشدنی به شیراز برای شما باشد.

 

منبع: tabnakfars.ir

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار