سخنگوی شورای نگهبان ؛
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه در انتخابات ۱۴۰۰ با همکاری‌های خوب با وزارت کشور علاوه بر سلامت انتخابات برای سلامت مردم هم برنامه داریم، گفت: توسعه صندوق‌ها و شعب اخذ رای و توسعه صندوق‌های سیار در دستور کار شورای نگهبان است.
کد خبر: ۹۲۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹ 04 January 2021

به گزارش تابناک ایلام، عباسعلی کدخدایی اظهار کرد: سلامت انتخابات برای شورای نگهبان همیشه مهم بوده چراکه آرای مردم حق الناس است و باید دقت شود تا این وظیفه شرعی به خوبی انجام پذیرد و سلامت انتخابات نیز رعایت شود.

وی گفت: با برنامه ریزی به دنبال برگزاری انتخابات سالم، دقیق، روان و برمدار قانون در خرداد سال ۱۴۰۰ هستیم.

کدخدایی با اشاره به اینکه در انتخابات ۱۴۰۰ با همکاری‌های خوب با وزارت کشور علاوه بر سلامت انتخابات برای سلامت مردم هم برنامه داریم، گفت: توسعه صندوق‌ها و شعب اخذ رای و توسعه صندوق‌های سیار در دستور کار شورای نگهبان است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری تا زمانی که قانون اصلاح نشده، اصل ۱۱۵ و قانون فعلی ملاک است، عنوان کرد: انتظار بود که مجلس دهم در سیاست‌های کلی رهبر انقلاب در خصوص انتخابات را پیش برد که برآورده نشد ولی مجلس کنونی در این راه قدم برداشته است.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه در شورای نگهبان همیشه اینگونه بوده که رعایت بی‌طرفی اصل باشد، گفت: همیشه در شورای نگهبان در تلاش بوده‌ایم که قانون به نحو صحیح اجرا شود.

وی ادامه داد: انتخابات در هر دوره‌ای حساسیت‌های خودش را دارد، الان نیز وضعیت اقتصادی مناسب نیست، اما مردم همیشه نشان داده‌اند که در صحنه بوده‌اند.

کدخدایی با اشاره به اینکه آمریکا دست به اقدام جنایتی بزرگ یعنی ترور شهید سلیمانی انجام داده است، افزود: انتقام سختی از آمریکا گرفته خواهد شد و این جنایت از کارنامه آمریکا پاک نمی‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: آوازه و زحمات شهید سلیمانی از قلمرو ایران فراتر رفته است، طبق فرمایش رهبر انقلاب، شهید سلیمانی قهرمان امت اسلام بود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار