مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی لارستان از بازگشایی کلیه کتابخانه‌های این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارائه خدمات به مراجعین خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 03 January 2021

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:محمدمهدی معتمدیان با بیان اینکه فعالیت‌های حضوری کتابخانه‌های عمومی لارستان به دلیل قرار گرفتن شهرستان‌ها در وضعیت زرد از شنبه ۱۳ دی آغاز شده است، اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونا و تغییر شرایط لارستان به وضعیت زرد، کتابخانه‌های عمومی، خدمات خود را به‌صورت حضوری از سر می‌گیرند.

وی افزود: اعضای کتابخانه‌های عمومی لارستان و علاقه‌مندان می‌توانند خدمات موردنیاز خود را به‌صورت حضوری و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، در محل کتابخانه‌ها، دریافت کنند.

معاون مدیرکل کتابخانه‌های استان فارس تصریح کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی تعیین‌شده از سوی ستاد ملی کرونا، برای استفاده از خدمات کتابخانه‌های عمومی الزامی اعلام‌شده است.

وی با بیان اینکه بخش مخزن کتابخانه همچنان به‌صورت بسته اداره خواهد شد و اجرای برنامه‌های فرهنگی شامل جمع‌خوانی، نقد کتاب، کتاب‌خوان و غیره نیز به‌صورت مجازی خواهد بود، اضافه کرد: سالن‌های مطالعه میز هنوز باز نیست.

ف ۱۱۰

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار