اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 13 دی توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۲۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ 02 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 13 دی  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 13 دی بشرح زیر است:

موکب فرهنگی طرح خدمات رسانی شهید حاج قاسم سلیمانی
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از برپایی موکب فرهنگی طرح خدمات رسانی حاج قاسم سلیمانی به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها در ساری خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر، گفت: به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت مرد میدان، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی موکب فرهنگی طرح خدمات رسانی با تعامل و همکاری جمعیت هلال احمر استان ، معاونت بهداری و این معاونت با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در جنب پارک ولایت شهرستان ساری برگزار شد .
وی تصریح کرد: در این طرح به شهروندان علاوه بر ارائه ماسک بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده ، خدمات درمانی از جمله ویزیت رایگان، تست قند خون و فسارسنج ارائه می شود.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سلمیانی و فخری زاده از آنان به اسو و الگو خدمات رسانی به مردم و همه مسلمان جهان یاد کرد و افزود: پلیس به عنوان امین و خادم مردم با تاسی از سیره نبوی و ائمه اطهار و در راستای پاسداشت یاد و خاطره این شهیدان اقدام به برپایی این موکب فرهنگی کرد.
_______________________________________

دستگیری کلاهبردار 16میلیارد و 600میلیونی در ساری
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه ای 16میلیارد و 650میلیون ریالی خبر داد.
سرهنگ مسعود تقدیسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی استان در پی دریافت 5فقره پرونده با موضوع وقوع کلاهبرداری در شهر ساری،با جعل اسناد و تطمیع شهروندان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به متواری بودن کلاهبردار حرفه ای ، افزود: ماموران پلیس آگاهی مازندران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در پی هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی گفت:متهم دستگیر شده به 5فقره کلاهبرداری به ارزش 16میلیارد و 650میلیون ریال با جعل سند و فریب طعمه های خود اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی مازندران خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در اقدامی دیگر باانجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق زورگیر که با ضربات چاقو راننده مسافرکش را مجروح و خودرو و تلفن همراه وی را به سرقت برده را شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام مسئول در پایان گفت: شهروندان برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری در حین معاملات ملکی قبل از هر اقدامی انجام استعلام از مبادی ذیربط مثل شهرداری و اداره ثبت اسناد و املاک را برای اطمینان از صحت و سلامت اسناد و مدارک جهت پیشگیری از کلاهبرداری را مد نظر قرار دهند.
_________________________________

کشف 15 کیلو ترياک از خودرویی در سوادکوه
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از کشف 15 کيلوگرم نوع ترياک از یک دستگاه خودرو سواری مسافربر عمومی در این محور خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری با اعلام اين خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت راننده خودرو سواری عمومی در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در محور سوادکوه، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان با شناسایی متهم به موادمخدر این فرد را با هماهنگی قضائي حین تردد با خودرو در محور سوادکوه متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه ، اظهار کرد: در بازرسي از خودروی مورد نظر 15کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد و خودروی متهم نیز توقیف شد .
سرهنگ اکبری با اشاره به هوشمندي پليس در برخورد با جرایم، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را با شماره تماس هميشه بيدار 110 به پلیس اطلاع دهند.
__________________________________

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق پس از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ ناصر علی صفر پور با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران انتظامی ساری انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل محورهای جنگلی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی تصریح کرد: ماموران در حال گشت زنی در محورهای مورد نظر به یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مشکوک و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی 3 تن چوب جنگلی قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ صفرپور، با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب های جنگلی اظهار داشت:متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.
__________________________________

کشف میلیاردی لاستیک های قاچاق در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 5 میلیارد ریالی لاستیک های قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ سید محسن جعفری با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی لاستیک های خارجی قاچاق توسط یکی از قاچاقچیان، مراتب را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی از شناسایی محلل دپوی لاستیک های خارجی خبر داد و افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی دقیق از 800 حلقه انواع لاستیک خارجی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی 800 حلقه لاستیک کشف شده را حدود 5 میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ جعفری با اشاره به دستگیری قاچاقچی حرفه ای لاستیک های خارجی، خاطر نشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده ای تشکیل و متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.
_____________________________

کشف 2 تن و 500کیلو گرم چوب قاچاق در سوادکوه شمالی
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از توقيف یک دستگاه خودروی حامل2 تن و 500 کیلوگرم چوب جنگلي قاچاق خبر داد .
به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ حمیدرضا فرهودی درتشريح اين خبر،بیان داشت: ماموران انتظامی سوادکوه شمالی در راستاي مبارزه با قاچاق کالا موضوع را با کنترل خودروهای باری در مسیرهای جنگلی در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران در حال گشت زنی در مسیرهای مشخص شده به یک دستگاه خودروی نیسان مظنون و پس از توقیف و بازرسی از داخل آن 2تن و 500 کیلوگرم چوبهای قاچاق جنگلی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات خبر داد وتصریح کرد: ماموران ضمن انتقال خودرو به پارکینگ در این راستا پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی های قانونی به مرجع قضایی ارسال کردند.
_____________________________

انهدام باند سارقان ادوات کشاورزی در جویبار
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری 4 متهم به سرقت ادوات کشاورزی به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا جعفری با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ادوات کشاورزی از مزارع شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی کمتر از 24 ساعت باند سارقان ادوات کشاورزی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به 4 فقره سرقت ادوات کشاورزی شامل 2 سم پاش و 2 یدک کش کمباین به ارزش 3 میلیارد ریال اعتراف کردند.
سرهنگ جعفری از مردم خواست: در صورت مواجهه با افراد ناشناسی که در محل و یا مزارع آنان پرسه می زنند، مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.
______________________________

کشف 13فقره سرقت در شهرستان نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 6 سارق اماکن خصوصی و کشف 13 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در رابطه با این خبر، بیان داشت: ماموران انتظامی نکا در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی ، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، باند 6 نفره سارقان سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به 13فقره سرقت در بازجویی های فنی پلیسی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن جدی گرفتن هشدار هاي پليس در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار