رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همایش بزرگ بصیرتی نخستین مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی هم‌اکنون در حسینیه ثارالله کرمانشاه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۲۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 02 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مقام معظم رهبری فرمودند: «این رفیق خوب و عزیز و شجاع ما و خوشبخت ما که رفت و به ملکوت اعلی پیوست هم شجاع بود هم با تدبیر».

یک سال از شهادت و ترور ناجوانمردانه «رفیق خوب ما» می‌گذرد، مردی که از پهنه خاکریزها تا سیل و سختی‌ها کنار مردم بود و حالا امروز در سالگرد شهادت حاج قاسم داغ از دست دادن سردار دل‌ها در دل کرمانشاهیان زنده شده است.

این روزها در یک سالگی پر کشیدن حاج قاسم و یاران همرزمانش مردم کرمانشاه به حمایت از محور مقاومت در گوشه و کنار استان بار دیگر ارادت خود را به سیدالشهدای مقاومت ابراز کردند، امروز مراسم مختلفی برای گرامیداشت یاد سرداران مقاومت در کرمانشاه و دیگر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

البته مراسم اصلی سالگرد شهید سلیمانی هم‌اکنون در حسینه ثاره‌الله در شهر کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.

سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: امروز، اولین سالگرد شهادت مظلومانه سیدالشهدای محور مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و هم‌اکنون همایش بصیرتی اولین سالگرد این ابر مرد محور مقاومت در حسینه ثاره‌الله در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این مراسم ویژه با حضور آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه و اقشار مختلف مردم، از لحظاتی قبل آغاز شده و سخنران ویژه این مراسم سردار مسگریان از دوستان و همرزمان حاج قاسم سلیمانی است.

سروی یادآور شد: برای عموم مردم نیز ویژه برنامه‌ای دیگر از سوی ستاد بزرگداشت اولین شهادت حاج قاسم سلیمانی ساعت ۱۵ امروز در مزار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و شهدای حرم تدارک دیده شده که ان‌شاءالله با حضور عموم مردم ادامه دهنده راه مکتب حاج قاسم باشیم.

وی اضافه کرد: رژه خودرویی ارادتمندان حاج قاسم سلیمانی هم از ساعت ۱۴ به سمت مزار شهدای کرمانشاه شروع می‌شود و مراسمات ویژه‌ای دیگری هم در دیگر نقاط مختلف استان، شهرستان ها و بخش‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار