بیرق سلیمانی‌ها و ابومهدی المهندس‌ها در دفاع از حریم ولایت برافراشته شده/دادگاه جهانی، عاملان ترور سرداران مقاومت را محاکمه کند.
کد خبر: ۹۲۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 02 January 2021
بیرق سلیمانی‌ها و ابومهدی المهندس‌ها در دفاع از حریم ولایت برافراشته شده/دادگاه جهانی، عاملان ترور سرداران مقاومت را محاکمه کند.

به گزارش تابناک همدان؛ رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه جهان شاهد و ناظر افراشته شدن بیرق سلیمانی‌ها و ابومهدی المهندس‌ها در دفاع و صیانت از حریم ولایت است، گفت: این‌مجموعه قضایی همگام با سایر امت اسلامی خواستار محاکمه و مجازات آمران و عاملان جنایتکار حادثه ترور سرداران مقاومت در دادگاهی جهانی است.

محمدرضا عدالتخواه به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس پیامی صادر کردند. در این پیام آمده که:

باسمه تعالی

((إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ))
منادی ساحت عشق بر اهل زمین صلا می‌دهد که کاروان قبیلۀ سر سپردگان آستان حضرت محبوب، رو به سمت پایان نورانی تاریخ کرده اند و در طلیعۀ صبحگاهی نزدیک، پرچم عرشی صاحب عصر (عج) را بر تارک جهان به اهتزاز درخواهند آورد و صحن گیتی را از لوث آلودگی‌های متعفن  باطل خواهند زدود.

از همین روست که می‌بینی ابلیس و فرزندان و لشکریان انسی و جنی منحوسش، مذبوحانه به تکاپو افتاده و به عربده کشی‌های تو خالی در جهان همت نهاده اند تا آنان که  دلهایشان از عشق و محبت ولایت حق خالی است هراسان و سراسیمه جبهۀ پیکار را رها کنند و به دامگاه سازش و تسلیم گام نهند.

اما آنان که چشم باطن دارند می‌دانند که جهان محضر خداست و در حضور، ولی خداوند، برج و باروی هیچ نمرود و لشکر هیچ فرعونی مجال ابراز وجود ندارند و به نیش پشه‌ای یا موج بلند دریایی روانه دیار عدم خواهند شد.

اهل یقین می‌دانند که شیطان به پایان مهلت خود در عالم خاک رسیده است و از این روست که می‌بینی عزم به قتل پاک‌ترین سلالۀ نوع بشر جزم کرده و عرشی‌ترین انسان‌های عالم فرش را مظلومانه به شهادت می‌رساند غافل از آنکه شهادت هنر مردان خدا و عین حیاتی برتر است و شهداء بل احیاء عندربهم یرزقونند.

این گونه است که جهان خلقت شاهد و ناظر افراشته شدن بیرق سلیمانی‌ها و ابومهدی المهندس‌ها در دفاع و صیانت از حریم ولایت است که با امکاناتی قلیل، اما عزمی چنان بنیان مرصوص و با اتکال به امداد‌های پیدا و پنهان خداوند متعال عهده دار تحقق وعده الهی در پیروزی نهایی متقین و مستضعفین در پایان تاریخ اند  و با سیرتی نبوی (ص)، شجاعتی علوی (ع)، عزتی فاطمی (س)، عشقی حسینی (ع) و وفا و بصیرتی عباس (ع) گونه عهد ازلی خود در الست را با پروردگار خود را به انجام رسانیده و بی دست و پا و سر و بدن مقیم جنت قرب الهی می‌شوند و با خون پاک خویش چراغ هدایت نوع بشر را  در شام ظلمانی غفلت روشن نگاه می‌دارند.

مقارن با سالروز ایام شهادت شکوهمند بزرگ سردار جنود حق و مدافعان حریم آل الله سردار حاج قاسم سلیمانی و همراه صدیق و وفا دارش ابومهدی المهندس، مجموعه قضایی دادگستری کل استان همدان ضمن عرض تسلیت و تبریک به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری  (دام عزه) و امت شریف اسلامی ضمن تأکید مجدد بر ادامه راه سرخ این شهیدان والا مقام تا حصول پیروزی نهائی حق بر باطل، با محکوم نمودن این جنایت رذیلانه که به دستور مستقیم رئیس جمهور قمار باز کاخ سفید انجام شد خواستار محاکمه و مجازات آمران و عاملان جنایتکار این حادثه جانگزا در دادگاهی جهانی بوده و با دعوت از امت بصیر و هم استانی‌های شریف دارالمجاهدین استان همدان به مقاومت جانانه در مقابل فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان غربی، عبری و عربی اعلام می‌دارد که قضات و کارکنان دادگستری استان همدان در مسیر برقراری نظم و امنیت در جامعۀ اسلامی و تعقیب و مجازات منافقان و معاندان داخلی و خارجی و پاسداری از خیمه گاه ولایت با استمداد از روح والای شهداء و تأسی به سنت و سلوک آنان، دوشادوش سایر اقشار، راسخ و ثابت قدم ایستاده اند و انشاا... تعالی در آتیه‌ای قریب در کنار سایر مستضعفان و آزادگان جهان عید اضمحلال نظام‌های سلطه در جهان را جشن خواهند گرفت. أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ. 
 
 
                                   محمدرضا عدالتخواه   
    رئیس کل دادگستری استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار