سرپرست انتظامی شهرستان سیروان:
سرهنگ گندمی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۱ فقره انواع سرقت در شهرستان سیروان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 02 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ هادی گندمی سرپرست انتظامی شهرستان سیروان گفت: در طول یک هفته گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر و سارقان در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان شهرستان موفق شدند تعداد ۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف را توقیف و تعداد ۶ سارق حرفه‌ای و یکی از عاملان توذیع مواد مخدر را دستگر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از سارقین تعداد ۱۱ فقره کشف شده، و مقادیر زیادی از اموال مسروقه به مالبختگان تحویل داده شده بیان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ گندمی در ادامه اظهار کرد:با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و هماهنگی مقام قضایی یک خرده فروش مواد مخدر در تور ایست و بازرسی پلیس افتاده و مغادیری مواد مخدر و آلات استعمال کشف و خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان با بیان اینکه امنیت و سلامت اجتماعی شهرواندان از خطوط قرمز پلیس است، اضافه کرد: برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر و سارقان از اولویت‌های پلیس و مطالبات به حق شهروندان است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار