عضو هیات مدیره شرکت گسترش صنایع ریلی ایران :
عضو هیات مدیره شرکت گسترش صنایع ریلی ایران در بازدید از ذوب آهن اصفهان ، تولید ریل زبانه سوزن توسط این شرکت را گام مهمی در جهت توسعه حمل و نقل ریلی کشور دانست و گفت : تولید ریل زبانه سوزن یکی از خواست های اصلی راه آهن جمهوری اسلامی بود که توسط ذوب آهن اصفهان انجام شد و حتی امکان صادارت این محصول نیز وجود دارد .
کد خبر: ۹۲۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹ 30 December 2020

مصطفی بهرامی با اشاره به اینکه تولید ریل زبانه سوزن در انحصار دو شرکت خارجی بود ، افزود : تا کنون این محصول استراتژیک از کشورهای اروپایی وارد می شد که تحریم ها ، واردات این محصول را با مشکلات زیادی مواجه کرد و عملاً این محصول به ایران عرضه نمی شد.
بهرامی افزود : بسیار خوشحالیم که این مشکل با توان ودانش متخصصین ذوب آهن اصفهان حل شد و سالیانه دو تا سه میلیون یورو صرفه جویی ارزی به دنبال خواهد داشت و با صادرات این محصول ارز آوری نیز خواهیم داشت .
عضو هیات مدیره شرکت گسترش صنایع ریلی ایران با اشاره به اینکه ریل زبانه سوزن مهمترین بخش سوزن ریل است ، گفت : بومی سازی کامل سوزن ریل به عنوان یک اولویت و هدف مهم مد نظر بود و خوشحالیم که یکسال تلاش شبانه روز ی ذوب آهن و شرکت گسترش صنایع ریلی ایران این هدف را محقق نمود .
وی افزود : این موفقیت نتیجه اعتماد به متخصصین داخلی و جوانان کشور است و الان به خود می بالیم که توانستیم علاوه بر خودکفایی به صادرات نیز فکر کنیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار