فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از حاج قاسم سلیمانی به عنوان مالک اشتر رهبر معظم انقلاب یاد کرد.
کد خبر: ۹۲۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 30 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،  امیر سرتیپ فرهاد آریانفر بعد از ظهر امروز در نشست «هم اندیشی انتظام و امنیت و مکتب شهید سلیمانی در گام دوم انقلاب اسلامی» که با حضور فرماندهان نیروهای مسلح کرمانشاه برگزارشد، اظهار کرد: تشییع باشکوه و میلیونی سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در واقع نوعی نمایش اقتدار و عزت جمهوری اسلامی بود که این شهید والامقام با شهادتش برای کشور به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی و علی الخصوص در طول سال‌های اخیر مورد تهدید دشمنان قرار داشته است، افزود: با این حال به برکت حضور افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی، دشمنان هرگز راه به جایی نبرده و چیزی جز شکست و خفت نصیب آنها نشده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از حاج قاسم سلیمانی به عنوان مالک اشتر رهبر معظم انقلاب یاد و تصریح کرد: ایمان، توکل به خدا، ولایت مداری مطلق و عشق به اهل بیت از خصایص بارز شهید سلیمانی بود.

وی نابودی داعش را هدیه سردار سلیمانی به مردم دانست و خاطر نشان کرد: گروهک تروریستی داعش آمده بود که برای همیشه بماند و حکومت کند، اما هوشیاری حاج قاسم و رزم شهدا و مدافعان حرم ریشه آن را خشکانده و اجازه عرض اندام بیشتر به تروریست‌ها را نداد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار