فرماندار گیلانغرب گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم در جریان جنگ و هم در مدیریت فضای سیاسی دنیا اثرگذار و نقش‌آفرین بود.
کد خبر: ۹۲۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 30 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،کوروش محمودیان با تسلیت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، افزود: نسلی که جامعه را اداره کردند نسلی بودند که پای منبر علما و روحانیت رشد یافتند و از منویات امام راحل بهره گرفتند و تحت تاثیر همین منویات وارد میدان شدند تا دستورات و فرامین امام راحل را اجرا کنند.

وی اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز پرورش یافته مکتب حسینی و تحت تاثیر منویات امام راحل بود که تعالیمی را که در محضر امام و رهبر معطم انقلاب فرا گرفته بود باخلوص نیت به نسل بعد نیز منتقل کرد به گونه ای که داعش و داعشیان که در دنیا موجی از ترس را ایجاد کرده بودند در مقابل سردار سلیمانی و نیروهای ایشان دچار ترس و وحشت می شدند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: سردار شهید سلیمانی با خلوص نیت و با توکل بر خدا و توانمندی بالای نظامی و با ارتباط قلبی نزدیک با نیروهایش به هر محوری که دست داعشیان بود ورود می کرد و با توانمندی ایشان آن محور آزاد می شد.

محمودیان ادامه داد: سردار سلیمانی مسلط به شگردهای جنگی چریکی و نظامی بود و مسلح به ایمان به خدا و تمامی گروه های مردمی شکل گرفته در کشورهای منطقه نیز تحت تاثیر تعالیم ایشان بودند که هم از بعد نظامی و هم از بعد ایمانی از این شهید تاثیر گرفته اند و خود شهید سلیمانی و نیروهای مخلصش با همین اصول توانستند داعش را زمین گیر کنند.

او گفت: شهید سلیمانی با یک ادبیات و یک روش ورود می کرد و با تمام ادیان به یک شکل برخورد می کرد و مسایل دینی را برجسته نکرد و همین رمز محوبیت سردار شهید سلیمانی در دل های همه مردم کشورها از ایزدی ها، کردهای اهل سنت، مردم سوریه و عراق و مردم دیگر کشورها با هر دین و مسلکی بود.

او ادامه داد: حضور ایشان توان مضاعفی برای جبهه مقاومت و نیروهای مختلف بسیج مردمی کشورهای منطقه برای رویارویی با استکبار بود که موضع گیری های سید حسن نصرالله در خصوص این شهید و تاثیرپذیری جبهه مقاومت از هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و این شهید را نشان می دهد.

فرماندار گیلانغرب گفت: شهدای ما سرمایه های این مملکت هستند و خیلی طول می کشد فرزندانی همچون سردار سلیمانی ها و فخری زاده ها در این کشور داشته باشیم از این رو ما باید از این سرمایه ها به خوبی مراقبت و محافظت کنیم و این احساس مسوولیت را نیز به نسل های بعدی منتقل کنیم و واقعیت این است ما هرچه داریم از شهدا داریم و مدیون شهدایی هستیم که با خلوص نیت و با گذشتن از تمام هستی و جان خود برای این مملکت زحمت کشیدند و ما باید دنباله رو راه آن ها باشیم.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار