ستاد مقابله با كرونا لارستان با صدور اطلاعیه شماره ۵۶ از اعمال محدودیتِ تردد شبانه در شهر لار از ساعت ۲۲ تا ۴ صبح خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 29 December 2020

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: ستاد مقابله با كرونا لارستان با صدور اطلاعیه شماره ۵۶ از اعمال محدودیتِ تردد شبانه در شهر لار از ساعت ۲۲ تا ۴ صبح خبر داد. در این اطلاعیه آمده است:

با سلام و سپاس و قدرداني از همت و ياري همه آحاد مردم شريف و بزرگوار لارستان بزرگ كه همواره در رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي در سطح كشور پيشتاز هستند به اطلاع مي‌رساند، بنا به تصميمات و مصوبات ستاد ملي مقابله با كرونا كشور و در ادامه اجراي طرح جامع مديريت هوشمند محدوديت‌ها، منع تردد شبانه براي شهرهاي مراكز شهرستان‌هاي در وضعيت زرد تا اعمال كه در شهر لار نيز از تاريخ ٩ دی‌ماه تا اطلاع ثانوی به شرح زير اجرا خواهد شد:

تردد كليه خودروها و موتورسيكلت‌هاي پلاك شخصي در سطح شهر لار از ساعت ٢٢ الي ٤ صبح ممنوع است و در صورت عدم رعايت، مبلغ دو ميليون ريال جريمه خواهند شد. البته خودروهاي امدادي و خدمات رسان خارج از شمول اين طرح هستند.

كليه صنوف غير ضرور (مشاغل گروه ٢ و ٣) بستنی فروشی‌ها و كافي شاپ‌ها مجاز به فعاليت تا ساعت ٢١ مي‌باشند.

مضافا ساندويچی‌ها، فست فودها، كبابی‌ها و رستوران‌ها بصورت «بيرون بر» استثناء مجاز به فعاليت تا ساعت ٢٢مي‌باشند، مشروط به اينكه با برنامه‌ريزي لازم، خود و مشتريان مواجهه با محدوديت تردد و اعمال قانون نگردند.

صنوف ضروري (مشاغل گروه ١) شامل سوپرماركت‌ها، ميوه و تره بار، پروتئين، لبنياتی و نانوايي‌ها محدوديت زماني فعاليت نداشته، ولي در صورت نياز به تردد با خودرو و يا موتورسيكلت تا قبل از ساعت ٢٢ و اعمال محدوديت، برنامه ريزي لازم و مدون داشته باشند.

يادآور مي‌شود که داروخانه ها، مطب‌ها و كلينیك پزشكان نيز فاقد محدوديت زماني هستند.

مشاغل گروه ٤ در وضعيت كنوني (زرد) همچنان تعطيل هستند.

برچسب ها: محدودیت ، تردد ، لار ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار