در حضور معاون وزیر اعلام شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد : سال های اخیر دولت نگاه ویژه ای به این استان داشته به گونه ای که می توان به طور قطع اذعان داشت که در برخی شاخص ها در این هشت سال به اندازه ۴۰ سال کار شده است.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹ 28 December 2020

 



به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری روز دوشنبه در دیدار با هیات بلندپایه اعزامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کهگیلویه ‌و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بی بدیلی در بخش های آب، نفت، گاز، جنگل و .... بوده اما آن گونه که باید دیده نشده است و در رژیم گذشته مورد ظلم واقع شد.
وی افزود: سال های اخیر دولت نگاه ویژه ای به این استان داشته به گونه ای که می توان به طور قطع اذعان داشت که در برخی شاخص ها در این هشت سال به اندازه ۴۰ سال کار شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعزام این تیم متشکل ار معاونان و روسای مختلف صندوق و بانک های مختلف زیر مجموعه وزارت کار نشان دهنده توجه و حسن نیت دولت و وزارت کار به این استان بوده است.

کلانتری ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد در حوزه طرح های حوزه راه، سد، تعاونی ها، کشاورزی، ایجاد بیمارستان، مراکز رفاهی و تجاری و ..... نیاز به بازنگری و حمایت دارد.

وی عنوان کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت بوده و طرح هایی که آغاز می شوند نیز باید تا پایان دولت به سرانجام برسند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد این سفر که گمان می رود یک سفر تاریخی و ارزشمند باشد دارای خروجی خوب و منشا تحولی برای مردم استان باشد.

استاندار

معاون توسعه ‌و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: ترکیب هیات اعزامی امروز به این استان در بالاترین سطحی هستند که تاکنون به استان ها سفر کرده اند.

غلام رضا پناه افزود: بنا به درخواست محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات و مسایل ۷ استان محروم کشور که به لحاظ شاخصه های اقتصادی در رده های پایین جدول قرار دارند، مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند.

وی ابراز داشت: تلاش بر این است مشکلات این مناطق احصا و با مدیریت صحیح حل ‌و فصل شوند ‌و خواسته وزارت کار در زمینه توسعه اشتغال و محرومیت زدایی محقق شود.

پناه بیان کرد: اعزام این هیات به شهرستان های مختلف این استان که از جمله برنامه های آن ها رفع مشکلات بزرگ‌ترین تعاونی کشور، ایجاد خانه امید برای بازنشستگان، بررسی سد تنگ سرخ، جاده یاسوج به شیراز و چندین طرح بزرگ از جمله برنامه های کاری این هیات خواهد بود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون نیز گفت: نیاز است کارهای بنیادی تری برای توسعه منطقه انجام گیرد و طرح های خوبی ارایه شوند که سبب توسعه و کسب و کار شود.

عیسی منصوری افزود: این استان با دارا بودن منابع عظیم نفت، جنگل، منابع طبیعی، گاز، و .... از مزایای این همه نعمت بی بهره است و باید به طور موشکافانه دلیل این عدم موفقیت جست و جو شود.

برچسب ها: غلام رضا پناه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار