رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان: به منظور حمایت از تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردکان ۱۳۰ میلیون تومان کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویی پرداخت شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 28 December 2020

شهبازی با بیان اینکه حمایت از تحصیل و توانمندسازی فرزندان خانواده‌های تحت حمایت و جلوگیری از افت و ترک تحصیل آنان از اولویت‌های فرهنگی این نهاد است، گفت: در سال تحصیلی جاری ۲۳۳ دانش‌آموز و ۲۶ دانشجو تحت حمایت از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.کمک ۱۳۰ میلیون تومانی کمیته امداد اردکان به تحصیل مددجویان


وی با اشاره به وضعیت موجود و مجازی شدن آموزش‌ها گفت: این نهاد برای تهیه تبلت موردنیاز دانش آموزان تحت حمایت با کمک خیران و حامیان نیکوکار اردکانی اقدام و در مرحله اول ۱۸ عدد تبلت به ارزش ۵۴ میلیون تومان به آنان اهدا کرد.


رئیس کمیته امداد اردکان افزود: در این مدت علاوه بر تهیه بخشی از تبلت موردنیاز دانش آموزان تحت حمایت ۵۲ میلیون تومان نیز به عنوان کمک‌هزینه تحصیلی و کمک‌هزینه خرید لوازم‌التحریر به دانش آموزان و ۲۴ میلیون تومان شهریه و کمک‌هزینه تحصیل به دانشجویان تحت حمایت پرداخت شد.


شهبازی گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند در راستای کمک مؤمنانه به دانش آموزان نیازمند برای تهیه تبلت و گوشی هوشمند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۱۷۶ به نام کمیته امداد شهرستان اردکان واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار