غلامرضا شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه از تداوم اقدامات بهداشتی این سازمان در راستای رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی در ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری در شرایط شیوع بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 28 December 2020

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: حفظ سلامت شهروندان و خانواده بزرگ ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری از مهمترین دغدغه های سازمان در این شرایط بیماری کرونا است که از این رو نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان درزمینه رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در حوزه حمل ونقل عمومی هستیم.

وی به اهمیت الزام استفاده از ماسک از سوی رانندگان و شهروندان اشاره کرد و افزود: گشت های بازرسی و نظارت سازمان ،در دو نوبت صبح و عصر بر نحوه خدمات رسانی مطلوب و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی رانندگان ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی نظارت دارند که ارزیابی های به عمل آمده نشان از آن است که رانندگان خدوم ناوگان حمل ونقل عمومی در رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا اهتمام جدی دارند.

مدیر عامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه به توزیع رایگان اقلام بهداشتی از طریق سازمان اشاره کرد و گفت: توزیع محلول و ماسک ، تداوم عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و همچنین پایانه های مسافر بری شهرداری از جمله اقدامات مهمی است که در دستور کار سازمان قرار دارد و کماکان با جدیت در جریان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار