تشکیل ۱۲۳۷ پرونده قاچاق؛
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه یک هزار و ۲۳۷ فقره پرونده قاچاق کالا در استان تشکیل‌شده است، گفت: هفت هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی در سال جاری انجام شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 27 December 2020

علی تشنه دل - خبرگزاری بازار - سایت خبری بازار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بعدازظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه مقابله با سوداگران قاچاق و حمایت از تولید ملی در دستور کار این سازمان قرار دارد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی در سطح استان انجام‌شده است.

وی ارزش ریالی این تعداد پرونده قاچاق کالا را ۴۸۶ میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: پرونده متخلفان برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال‌شده است.

علی تشنه دل با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها یک هزار و ۲۳۷ فقره پرونده تخلف قاچاق کالا تشکیل‌شده است، تصریح کرد: این بازرسی‌ها در سطح عرضه محصولات با بهره‌گیری از ظرفیت بازرسان مستقر در سازمان صمت و دستگاه‌های عضو کارگروه حمایت از تولید و نظارت برگردش کالاها انجام شد.

تشنه دل افزود: عمده‌ترین کالاهای مکشوفه مربوط به گروه‌های کالایی آرایشی و بهداشتی، مواد دخانی، مواد غذایی، سوخت، آرد و نان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار