امروزه مبلمان و تاب باغی و دیگر تجهیزات ویلایی مانند تاب ریکسی، چتر، باربیکیو و کبابپز، آتشدان و ... جز جدایی ناپذیر و لازمه ویلا و باغ و همچون تاب ریلکسی برای آپارتمان و دکوراسیون خانه و منزل شما نیاز است.
کد خبر: ۹۲۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 27 December 2020

از کجا مبلمان و تاب باغی بخریم؟

در این مقاله کارایی انواع مبلمان فضای باز را مرور می کنیم؛ بسیاری از مردم دوست دارند که در فضای حیاط، تراس و یا ویلا خود از مبلمان باغی استفاده کنند. مبلمان باغی برای نشستن در فضای بیرون از منزل و از استفاده از فضای بیرون بوده و انواع مختلف مانند مبلمان فلزی آهنی، مبلمان آلومینیومی، مبلمان پلیمری، مبلمان حصیری یا راتان را تشکیل می دهد که برای مناطق شرجی و با بارندگی زیاد از مبلمان آلومینیومی، پلیمری و حصیری بیشتر استفاده و برای مناطق خشک و مناطقی مسقف هستند و بارش کمتری دارند از مبلمان فلزی بیشتر می توان استفاده کرد و بیش از 30مدل را شامل می شود. مبلمان باغی وزن استانداردی داشته و به راحتی قابل جابجایی هستند و تشک و کوسن مبلمان باغی با تنوع رنگی که دارد قابل برداشتن بوده و در زمان هایی که حضور نداریم می توانیم آن را داخل خانه و یا انبار بگذاریم.

تاب باغی نیز با بدنه فلزی آهنی با مدلهای زیبا و متنوع با رنگ پارچه دلخواه شما، آرامش بخش لحظات استراحت و برای تعطیلات شما گزینه مناسبی می باشد که با ابعاد دو و سه نفره می تواند وسیله خوبی برای نشستن در کنار کسانی که دوستشان دارید و خاطرات خوبی را برای شما می آفریند. لازم به ذکر است که تاب های باغی به راحتی مونتاژ می شوند و نیاز به اتصال به زمین نمی باشد و به راحتی قابل جابجایی در فضای حیاط شما هستند و ویژگی دمونتاژ شدن باعث شده که ارسال به سراسر کشور راحت تر باشد و از درب های کوچه و یا راهرو به راحتی عبور داده شوند.

از دیگر ملزومات ویلایی چترو سایه بان باغی ویلایی بوده که دارای دو مدل پایه از وسط و پایه از کنار بوده که عمده کاربرد آن با مبلمان باغی بوده که می تواند در روزهای آفتابی یا بارانی برای حاکم شدن بر وضعیت جوی هوا مفید باشد و از دیدن بارش باران و نوشیدن چای و غذا در هوای بارانی بر روی مبلمان باغی و زیر چتر خود لذت ببرید و یا در کنار تخت استخری از آن استفاده کرد. چتر ویلایی با پارچه رنگ متنوع و جنس ضدآب نانو و با بدنه های فلزی، چوبی و آهنی قابل انتخاب بوده که در وسط میز و یا کنار آن جای گرفته و به راحتی قابل جابجایی و بازو بسته شدن می باشد.

از کجا مبلمان و تاب باغی بخریم؟

مرور صفحات مجازی با تاب ریلکسی و صندلی تابی

شاید شنیده باشید که تاب ریلکسی یا همان صندلی تابی وسیله بسیار خوبی برای استراحت، مطالعه، مرور کردن صفحات مجازی و تماشای فیلم و تلویزیون هستش و حتی می توانید کودکانتان را بر روی آن گذاشته و همراه با تاب خوردن بخوابانید. وقتی روی تاب راحتی یا ریلکسی می نشینید حس راحتی و حس معلق بودن در هوا را به شما القا کرده و داشتن حسی همچون پرواز از تجربیات خوب نشستن بر روی این صندلی های تابی می باشد که بیش از 20مدل تاب ریلکسی موجود می تواند تنوع انتخاب را بالا برده و با رنگ مورد علاقه خود در فضای تراس، پذیرایی و یا اتاق و یا مدل های مناسب فضای باز برای داخل حیاط نیز از آن استفاده کرده و تجربیات شیرینی را کسب نمایید. تاب ریلکسی در دو سایز یک و دونفره بوده که می تواند لذت نشستن در کنار کسانی که دوستشان داریم را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

تاب ریلکسی به راحتی قابل حمل از درب منزل و نصب آسان داشته و در بسته بندی مناسب به تمام شهرها قابل ارسال هستند و با توجه به جنس پارچه تشک مبلی به راحتی قابل شستشو بوده و با توجه به تحمل وزن بالای 140 کیلوگرم تاب راحتی، در هر کجای خانه توسط اعضای خانواده قابل استفاده می باشد.

از اینها که بگذریم به باربیکیو، منقل و کباب پز می رسیم که در گوشه ای از تراس یا حیاط و یا حتی روی پشت بام (روف گاردن) با آن دست به هنرنمایی زده و  با مدلهای گازی یا زغالی که موجود می باشد، دست به طبخ کباب زده و کباب های لذیذ و خوبی را پخت و با عزیزانتان در فضای باز یا خانه میل نمایید و شما را پخت به روش سنتی و یا کثیف شدن زمین راحت نموده و با توجه به متحرک بودن آن در هرکجای محیط که بخواهید از آن استفاده نمایید. بعضی از باربیکیو ها دارای میز تاشو، کمد و کابینت و پلوپز و سرخ کن هستند که می تواند انتخاب ایده آلی برای خرید یک باربیکیو باشد.

از کجا مبلمان و تاب باغی بخریم؟

نشستن کنار خانواده و دوستان و روشن کردن آتش

گاهی علاقه مندیم که در کنار خانواده، دوستان و آشنایان علاقه به دور همی و نشستن در شب،  تعریف خاطره و یا صحبت از زندگی و کارهایی که دوست داریم انجام بدیم و روشن کردن آتش می تواند هم زیبا باشد و هم با گرمای آن محفلمان شاد و خوبتر بشود که وجود یک آتشدان و آتشکده می تواند باعث کثیف نشدن تراس و حیاط و از طرفی ویژگی متحرک بودن باعث جابجایی راحت و همینطور پختن کباب و غذا بر روی آن و یا گذاشتن کتری و دم کردن چای و نوشیدن در کنار همراهان خاطرات خوبی را به جای بگذارد. آتشدان می تواند وسیله خوبی برای استفاده در سفر باشد و به همراه خود داشته باشید و در طبیعت از آن بدون صدمه و آسیب به طبیعت و خطر آتش سوزی، استفاده نماییم.

اگر شما نیز علاقه به شنا کردن رو استخر ویلا خود دارید استفاده از تخت کنار استخری زیبا و با کیفیت بالا می تواند باعث راحتی شما و از طرفی درازکشیدن روی آن و از استفاده از نور خورشید و جذب ویتامین های لازم بدن از ویژگی های مهم آن می باشد که با تنوع رنگ و مدل قابل سفارش می باشد. با تخت استخری می توان بدن را در راحت ترین حالت قرار داده و ماهیچه هاو عضلات بدن در وضعیت ریلکس قرار گرفته و با کمک آن خستگی از تنمان بیرون برود.

امروزه شاید برای خرید مبلمان باغی و لوازم ویلایی بهترین گزینه انتخاب یک برند و یک شرکت که تولیدات با کیفیت بالا و قیمت مناسب که خدمات ارسال به سراسر کشور را داشته باشد و تمام لوازم مورد نیاز را در مجموعه خود داشته باشد و خدمات پس از فروش و سیستم رضایتمندی مشتری و توجه به حقوق مصرف کننده همچون مرکز خرید مبلمان فضای باز ویلامبل سرلوحه کار خویش قرار داده باشد بتواند تجربه موفق و خوبی را برای ما ایجاد کند. این مجموعه با بیش از 100محصول فضای باز با تنوع رنگ و استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و با مهندسی تخصصی و رعایت استانداردهای لازم و ضروری نیاز مشتریان عزیز برای خرید مبلمان و لوازم باغی را رفع می نماید. کافیست وارد سایت ویلامبل شده و از محصولات متعدد این شرکت بازدید نمایید و یا در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی از قسمت تماس با ما سایت ارتباط برقرار نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار