حجت‌الاسلام رضا رحمانی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه 5 دی‌ماه گفت: «۹ دی سالروز دفاع جانانه ملت از ولایت است. در تاریخ انقلاب اسلامی جریانهای حماسه‌ساز زیادی داشتیم؛ اما ۹ دی سالروز فتنه‌زدایی و فتنه‌ستیزی است. خاصیت فتنه این است که در لباس حق به انسان رو می‌کند و اغفال‌کننده است؛ اما وقتی زمان می‌گذرد، بیدار‌کننده است.»
کد خبر: ۹۲۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 27 December 2020

تابناک فارس به نقل از هورگان:حجت‌الاسلام رضا رحمانی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه 5 دی‌ماه گفت: «۹ دی سالروز دفاع جانانه ملت از ولایت است. در تاریخ انقلاب اسلامی جریانهای حماسه‌ساز زیادی داشتیم؛ اما ۹ دی سالروز فتنه‌زدایی و فتنه‌ستیزی است. خاصیت فتنه این است که در لباس حق به انسان رو می‌کند و اغفال‌کننده است؛ اما وقتی زمان می‌گذرد، بیدار‌کننده است.»

وی در جایی دیگر عنوان داشت: «ترور کاری پست است که توسط انسانهای فرومایه انجام می‌شود. بخصوص ترور شخصیت‌های تأثیرگذار مثل شهید فخری‌زاده. خون این عزیزان ایجاد حرارت و حرکت می‌کند. خونی که در راه خدا ریخته شود، منشاء حرکت و دگرگونی است.»

رحمانی‌زاده در واکنش به حضور تعدادی از اهالی روستای ده‌فاضل در نماز جمعه که به واگذاری معدن در این منطقه اعتراض داشتند، خاطرنشان کرد: «وقتی قرار است معدنکاری در منطقه‌ای انجام شود، پاسخ استعلامهای مختلف گرفته می‌شود. ‌‌بعضاً در سطح شهرستان مخالفت می‌شود؛ ولی ممکن است در استان کمیته‌هایی باشند که موافقت کنند. ابطال این مجوز ممکن است در اختیار شهرستان نباشد؛ ولی استان می‌تواند روال قانونی آن را طی و به اعتراضات رسیدگی کند که حمایت و پیگیری نماینده مجلس را می‌طلبد.»

خطیب جمعه نی‌ریز نزدیک بودن ایام فاطمیه را تسلیت گفت و افزود: «اگر بخواهید گوشه‌ای از عظمت حضرت فاطمه(س) را درک کنید، باید خطبه حضرت را که در روزهای پایانی عمر خود در مسجد خواندند، مطالعه کنید.»

وی در پایان اهمیت استغفار را یادآور شد و گفت: «بهترین لباس برای انسان، لباس تقوا است. نباید گناه و ترس از آن برای ما مثل ترس از بیماری کرونا عادی شود.»

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار