فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در یکی از پارک‌های شهر نظرآباد استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 26 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» فرج اله اسدالهی اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در یکی از پارک‌های نظرآباد بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در پارک مطلع شدند که عاملان اصلی درگیری که از افراد سابقه دار و اوباش هستند به شهرستان ساوجبلاغ متواری شده‌اند.

وی توضیح داد: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با دریافت نیابت قضایی به شهرستان ساوجبلاغ اعزام و با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه دو نفر از متهمان را شناسایی و در یک عملیات منسجم نامبردگان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعداد یک قبضه سلاح کمری به همراه یک تیغه خشاب و تعداد شش تیر جنگی کشف شد.

اسدالهی با بیان این که متهمان دستگیر شده دارای سابقه شرارت هستند، یادآور شد: این افراد با ایجاد نزاع دسته جمعی و با قدرت نمایی و عربده کشی باعث سلب آسایش اهالی منطقه نظرآباد شده بودند که با حضور به موقع ماموران دستگیر و برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس امنیت عمومی نظرآباد هستند.

این مسئول گفت: هرگونه اعمال مجرمانه اراذل و اوباش از قبیل عربده کشی، قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای مردم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و در صورت هرگونه اقدامی با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه شده و برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار