امام جمعه مرودشت با بیان اینکه بزرگترین حمله بعد از جنگ سرد، همین حمله به فضای سایبری آمریکا است، تصریح کرد: حملات سنگین سایبری به ساختارهای دفاعی آمریکا شکست سنگینی را برای آنان رقم زد وباعث شکسته شدن ابهت توخالی استکبار جهانی وایادی آنان شد.
کد خبر: ۹۲۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 26 December 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت الاسلام مهدی آقائی در خطبه‌های نماز جمعه فرا رسیدن دهه اول فاطمیه وشهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص)،حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و با تدبیر ستاد کرونای شهرستان و اعضای شورای تامین، مراسم بزرگداشت فاطمیه اول و یوم الله ۹ دی و سالگرد سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی در دوشب ، روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری هم زمان با نماز مغرب و عشاء در محل مصلی نماز جمعه برگزار خواهد گردید.

خطیب جمعه مرودشت در ادامه خطبه ها به موضوع شکست مفتضحانه آمریکا در حملات سایبری اشاره نمود و افزود: یکی از بزرگترین قدرت های آمریکایی بر پایه قدرت سایبری آنها است که این روزها خبرهای زیادی مبنی بر شکسته شدن هیمنه پوشالی این رژیم منحوس وحمله به زیرساخت های دفاعی آمریکا و سایبری آنان ممی شنویم که نشان از اراده و قدرت الهی است تا ما شاهد خرد شدن استخوان های این جرثومه فساد باشیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین حمله بعد از جنگ سرد، همین حمله به فضای سایبری آمریکا است، تصریح کرد: حملات سنگین سایبری به ساختارهای دفاعی آمریکا شکست سنگینی را برای آنان رقم زد وباعث شکسته شدن ابهت توخالی استکبار جهانی وایادی آنان شد.

آقائی در ادامه فرا رسیدن هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام راحل عظیم الشان را تبریک گفت و افزود: به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی این سازمان به منظور ریشه کنی بی سوادی در ایران اسلامی تشکیل شد که خوشبختانه تا کنون افراد بیشماری با شرکت در کلاس های نهضت سواد آموزی از نعمت ارزشمند سواد خواندن و نوشتن بهره مند شده اند.

وی در ادامه به حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت اسلامی با نظام اشاره نمود و افزود: دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، با اشاره به یازدهمین سالگرد ایام الله حماسه ماندگار ۹ دی، از این رویداد تاریخی به عنوان نماد عزت، استقلال و بصیرت عمومی مردم یاد می شود.

امام جمعه مرودشت ادامه داد: دهه بصیرت امسال به خاطر سالگرد شهادت سردار دل ها، هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد، چهلم شهادت دانشمند فرهیخته شهید فخری زاده، با سال‌های گذشته متفاوت است.

وی با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و بیعت مردم ایران با ولایت فقیه است ،‌گفت: مردم با بصیرت و مجاهدت طرحی که دشمن برای براندازی این انقلاب برنامه ریزی کرده بود را خنثی کردند.

آقائی گفت: چهار دهه ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران و نقش آنها در برابر فتنه ها و نقش امامین انقلاب در خنثی سازی توطئه های دشمنان باید به صورت علمی تبیین شود.

خطیب جمعه مرودشت در ادامه به سالگرد مراسم سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره نمود و افزود:هر چه ایام می گذرد داغ دل سردارسلیمانی به دل ما تسکین نمی ایدوقطعا بدانید که انتقام این خون به ناحق ریخته گرفته خواهد شد.

آقائی با تاکید بر تبیین شاخص های مکتب شهید سلیمانی گفت: نقش علمدار و سردار سرافراز در شکل گیری جبهه مقاومت و دفع فتنه های منطقه ای و نقش تروریسم دولتی آمریکا و همچنین علت اقبال مردم در تشییع جنازه میلیونی سردار سلیمانی که بزرگترین بدرقه جهانی بود باید تبیین شود.

وی از انتقام ترکیبی با قوت واقتدار خبر داد و افزود: بعد از سیلی سخت اولیه در پایگاه عین الاسد ، انتقام ترکیبی شهادت سردار سلیمانی در ابعاد مختلف شامل تاکتیکی که همان انتقام از آمران و عاملان شهادت سردار و در ابعاد دیگر شامل راهبردی که همان خروج آمریکا از عراق ومنطقه که در اهداف میان مدت دیده شده است، می باشد و در غالب کلان، نیز شامل غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار خواهد بودکه این موضوع محقق نخواهد شد مگر با هم دلی وهمراهی تمام ارکان نظام که ملت ما را برای تحقق اهداف انقلاب مقاوم تر خواهد کرد.

امام جمعه مرودشت از هدف گیری پایگاه عین الاسد آمریکا به عنوان گوشمالی و مقدمه ای برای انتقام سخت از قاتلان سردار سلیمانی یاد و خاطرنشان کرد: باید شهدای ترور از جمله شهید سلیمانی و شهید هسته ای دکتر فرخی زاده را به جامعه معرفی کنیم و انگیزه تروریسم دولتی آمریکا و صهیونیست را بررسی علمی و واکاوی کنیم.

آقائی در ادامه به یکی از مطالبات مردم از شهرداری در خصوص آسفالت برخی مناطق شهر اشاره نمود و افزود: هم زمان با شروع فصل بارندگی و آب گرفتگی برخی معابر، نیروهای خدوم شهرداری اقدام به حل این مشکل نموده ولی در خصوص آسفالت کردن برخی کوچه ها با توجه به گرانی اخیر قیرمتاسفانه امکان خرید بیش از اندازه وجود ندارد واز طرف دیگر با توجه به رشد بالای سرعت شهرنشینی در اطراف شهر و عقب افتادگی متراکم از گذشته به لحاظ خدمات دهی کمی تاخیر وجود دارد که ان شاء الله با تدبیر شهردار و مجموعه مسئولان شهری، این مسائل نیز مرتفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار