نماینده مرودشت گفت: مهمترین مسئله ای که در بحث انتقام خون حاج قاسم مطرح است،همانطور که حضرت آقا هم فرمودند،خروج آمریکا را منطقه و فروپاشی آمریکاست که شرایط تحقق این امور بعد از ترور حاج قاسم شکل گرفته است و ما امروزه شاهد این ماجرا هستیم که اتفاقات بسیار بزرگی از جمله در بحث تجزیه آمریکا دارد اتفاق می افتد و یقین بدانید که  این کار شدنی است.
کد خبر: ۹۲۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 25 December 2020
به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی کوچی در خصوص شیوه های مقابله با دشمن گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد تشیع جنازه پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند،مردم ایران اسلامی یک  حماسه دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند؛ این تشیع میلیونی که در شهرهای مختلف صورت گرفت، در نوع خود بی نظیر و مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی بود که دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.
 
نماینده استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: خون پاک حاج قاسم، سیلی شد برای پاک کردن و ازبین بردن خیلی از نقشه های شوم و دسیسه های استکبار که انشاء الله در سالگرد ایشان این روند ادامه خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: شاید به خاطر بیماری کرونا نتوانیم این حق شهید را در برگزاری مراسم سالگردی با شکوه ادا کنیم اما  تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا جایی که ظرفیت هست و قانون این اجازه را می دهد،مراسم سالگرد شهادت سردار عزیزمان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.
 
عضو کمیسیون داخلی کشور وشوراها در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، انتقام شهادت حاج قاسم،شامل چندین مرحله است، که بخشی از مراحل آن شکل گرفت و بقیه مراحل آن نیزبه مرور زمان انجام می گیرد.
 
رشیدی کوچی گفت: یقین بدانید هر وقت دشمن  در ما  احساس ضعف کرد،قطعا از این ضعف استفاده خواهد کرد و پیشروی می کند، ما نباید این اجازه را بدهیم تا این کار باعث شود دشمن،از ضعف ما سوء استفاده کند. 
 
نماینده مردم مرودشت، ارسنجان، و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه ما بیاییم همیشه از صلح و تنش زدایی استفاده کنیم، مطمئن باشد دشمن بیشتر از ما خواهد کشت  و ما جوابی نخواهیم داد.
 
رشیدی کوچی در پایان گفت:بهترین روش برای جلوگیری از پیشروی دشمن، ایستادگی است. اگر درآن روز آن سیلی را در عین الاسد به دشمن نزده بودیم، امروز در بحث امنیت کشور خیلی مشکل داشتیم،بنابراین برای مقابله با استکبار باید همیشه اقتدار خودمان را به رخ دشمن بکشیم.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار