معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: میزان تردد خودروها در راه های استان اصفهان طی آذر امسال ۲۱ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۵۶۴ خودرو بود که به دلیل محدودیت های تردد کرونایی نسبت به آبان ماه ۲۵ درصد تردد در راه های استان کاهش یافت.
کد خبر: ۹۲۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ 24 December 2020

محمدعلی صلواتی در خصوص ممنوعیت تردد در راه های استان به دلیل محدودیت های شدید کرونا، اظهار کرد: مجموع تردد خودروها طی آذرماه گذشته در راه های استان اصفهان ۲۱ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۵۶۴ خودرو بوده که نسبت به مشابه مال قبل، کاهش ۱۰ درصدی داشته است.

وی افزود: مجموع حجم ورود و خروج خودروها به استان طی آذر ماه ۲ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۶۵۲ خودرو بود که نسبت به مدت مشابه آبان ماه ۲۵ درصد کاهش یافته است. 

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان یادآور شد: در پی محدودیت های شدید کرونا و ممنوعیت تردد، ۳۱۸ هزار و ۸۷۶ مورد تخلف رعایت نکردن محدودیت تردد کرونایی در راه های استان توسط دوربین های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای احصا و برای بررسی و اعمال قانون به پلیس ارسال شده است.

وی افزود: در آذر ماه امسال محورهای اصفهان-بهارستان و بالعکس، سه راهی نطنز-مورچه خورت، شهرضا-اصفهان (لاشتر) و بالعکس، اصفهان-زرین شهر (فولادشهر) و بالعکس، آزادراه اصفهان- زرین شهر (فلاورجان) و بالعکس و اصفهان- فرودگاه (قهجاورستان) و بالعکس محورهایی با بیشترین حجم تردد در راه های استان اصفهان بوده اند.

صلواتی افزود: جاده قدیم کاشان- قم، آزادراه نطنز- اصفهان، آزادراه کاشان-نطنز، نطنز- ابنیانه، تیران-چادگان و بادرود- اردستان محورهای با بیشترین میزان کاهش تردد در آذر ماه بوده اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار