خبرگزاری تابناکــ مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه ۹۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند گفت: فردا نماز جمعه در ۲۱ شهر استان بوشهر با وضعیت زرد کرونایی اقامه و برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 24 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک ،حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری با بیان وضعیت شهرهای استان بوشهر در حوزه کرونا را عنوان کرد و گفت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و تلاش دست‌اندرکاران، ابتلا به ویروس کرونا شیب نزولی گرفت و  از 10 شهرستان این استان 90 درصد آن دارای شرایط زرد است.


وی با قدردانی از همکاری مردم در استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: ادامه دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا امری مهم و ضروری است و نباید وضعیت و شرایط زرد زمینه عادی‌‌انگاری در مقابله با کرونا را فراهم کند.

 مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر از برگزار نمازجمعه فردا در شهرها دارای شرایط زرد کرونایی خبر داد و بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا، نماز جمعه در شهرهای دارای شرایط زرد کرونایی برگزار و شامل 90 درصد شهرستان‌های استان بوشهر می‌شود.

بهمیاری با بیان اینکه فردا نماز جمعه در 21 شهر استان بوشهر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: فردا تنها در 4 شهر تحت پوشش شهرستان بوشهر که دارای شرایط نارنجی است نماز جمعه برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه در شهرهای بوشهر، عالی‌شهر، چغادک و خارگ فردا برگزار نمی‌شود افزود: از 25 شهر دارای امام جمعه استان بوشهر در 85 درصد این شهرها نماز جمعه فردا اقامه می‌شود که  استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در برپایی نماز جمعه ضروری است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر از ضدعفونی مستمر مصلی‌های نماز جمعه علیه ویروس کرونا خبر داد و تاکید کرد: نمازگزارانی که ماسک همراه ندارند در ورودی جایگاه‌های نماز جمعه در اختیار آنان قرار می‌گیرد

منبع: تسنیم
برچسب ها: اقامه نماز جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار