مهدی مهرور با اشاره به اینکه فصل بودجه نویسی در شهرداری ها آغاز شده است گفت : شهرداران دقت کنند به گونه بودجه ها را بنویسند که اعتبارات آن محقق شود.
کد خبر: ۹۲۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 24 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» مهرور با تبریک تبدیل بخش چهارباغ به شهرستان گفت: همه کمک کنیم تا این شهرستان جدید به شکل مطلوب شکل بگیرد و موجب خدمات بیشتر به مردم خوب منطقه را فراهم کند.

مهرور با تاکید بر استقرار ناحیه شهری در منطقه ابریشم افزود : شهرداری چهارباغ اهتمام جدی در استقرار شهرداری در این منطقه را در الویت کار های خود قرار دهد حدود ۲۵ هزار نفر جمعیتی که با امید و آرزو در این شهر ساکن شدند نیاز است خدمات لازم را دریافت کنند .
وی افزود: البته این تاکید من به سایر شهرداران هم هست از جمله شهرداری شهر جدید ، گلسار ، کوهسار و هشتگرد که توجه جدی به نقاط آسیب پذیر و محروم شهر داشته باشند و خدمات خود را عادلانه بین شهروندان تقسیم کنند .

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنان خود به ۵ دی ماه که به عنوان روز ایمنی و زلزله نامگذاری شده اشاره کرد و گفت : حادثه خبر نمی کند و شهرداران خاکریز اول مقابله با حوادث و بلایای طبیعی هستند پس ضروری است نیروهای خود را همیشه آماده به کار داشته باشید و علاوه بر برنامه های مختلف تبلیغی درون شهری برای رعایت آئین نامه ۲۸۰۰ توسط شهروندان ، مانور های آماده باش برای مقابله با حوادث آموزش و تمرین داده شود .مهرور به شهرداران تاکید کرد تا تشویقی هایی را لحاظ کنند شهروندان از امکانات مترو در شهر جدید هشتگرد برای مسافرت های برون شهری استفاده کنند تا هم شاهد توسعه این خط و هم بار ترافیک جاده ای کاهش دهیم.

سر پرست فرمانداری ساوجبلاغ با اشاره به دقت شهرداران برای مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز گفت : شهرداران سعی کنند منابع در آمدی پایدار برای امورات شهر فراهم کنند .

وی تاکید کرد مناسب سازی معابر و فضای سبز را در دستور خود قرار دهید و همواره در اجرای پروژه ها به مقوله مناسب سازی توجه ویژه داشته باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار