صادرات کالا از گمرک کاشان به خارج از کشور ۱۹۰ میلیون و ۶۸۸ هزار دلار ارزآوری داشته است.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵ 23 December 2020

مسئول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان، وزن کالا‌های صادر شده را در ۹ ماهه امسال این شهرستان به خارج از کشور، بیش از ۳۰۴ هزار و ۵۳۱ تن بیان کرد و گفت: بیشترین کالا‌های صادراتی کاشان در ۹ ماه گذشته فولاد، ورق، میلگرد و فرش ماشینی بود ه است.
علیمراد نوروزی، انواع نخ و الیاف مصنوعی، گلاب و عرقیات گیاهی، مواد پی‌وی‌سی، ظرف‌های آرکوپال، پلاستیک و ملامین، کولر آبی و قالب‌های فلزی را از دیگر کالا‌های صادراتی کاشان برشمرد.
وی افزود: لنت ترمز، لبنیات، مواد شوینده، آلومینیوم، گونی، لوله‌های چدنی و پلیکا، مفتول مسی، آبلیمو و چینی نیز دیگر کالا‌های صادراتی از کاشان به خارج کشور را تشکیل می‌دهد.
مسئول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان گفت: عراق، پاکستان، آذربایجان، اتریش، چین، ازبکستان، سوئد، اوکراین، آلمان، قطر، آلبانی، استرالیا، سنگاپور، لبنان، مالزی، تاجیکستان، ترکمنستان، لیتوانی، اندونزی، هند، اسپانیا و ژاپن بخشی از کشور‌های مقصد این کالا‌های صادراتی هستند.
علیمراد نوروزی هچنین از ترکیه، انگلیس، روسیه، کنیا، هلند، زامبیا، برزیل، اوگاندا، بلغارستان، کویت، افغانستان، قزاقستان، ارمنستان، گرجستان، اردن، ویتنام، بحرین و آفریقای جنوبی را از دیگر بازار‌های جهانی کالای صادراتی شهرستان کاشان برشمرد.
حدود هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی صنعتی کوچک و بزرگ در سه شهرک، چهار ناحیه و ۶ منطقه صنعتی شهرستان کاشان فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار