هیچ‌گونه افزایشی در نرخ نان در آذربایجان غربی اعمال نمی شود.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ 23 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در جلسه کارگروه آرد و نان با اشاره به نظارت بیش‌ازپیش بر تهیه و تولید نان در سطح استان، گفت: هیچ‌گونه افزایشی در نرخ نان در استان صورت نمی‌گیرد.

صادقی با بیان این که فراوانی نانوایی‌ها در سطح استان با توجه به جمعیت استان دو برابر میانگین کشوری است، اظهار داشت: هیچ افزایشی از بابت قیمت نان در آذربایجان غربی وجود نخواهد داشت. همچنین سازمان‌های نظارتی نیز بر روند عرضه و کیفت نان تولیدی در استان نظارت بیشتری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:  هیچ گونه کوتاهی در تهیه و تولید نان قابل قبول نیست و با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر بررسی شرکت‌های حمل و نقل برای کاهش هزینه حمل آرد، عنوان کرد: دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه اهتمام ورزیده و شرکت‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهند تا هزینه نانوایی‌ها افزایشی نداشته باشد.

وی با تاکید بر پرداخت حق‌الزحمه بازرسان، ابراز داشت: ۳۳ هزار و ۱۷ بازرسی در طول ۹ ماه گذشته توسط ۴۳ نفر صورت گرفته است. همچنین ۲ هزار و ۳۵۶ پرونده به مبلغ یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تشکیل شده است.

مسائل مربوط به تهیه و تولید آرد و نان، پرداخت حق‌الزحمه بازرسان نظارت، بررسی شرکت‌های حمل و نقل آرد، آرد ترمیمی، توزیع تابلوهای معرف نانوایی‌ها و بررسی وضعیت واحدهای نان روغنی در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار