فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اجرای طرح فتح در قم از دستگیری 350 نفر در این رابطه خبر داد و گفت: با تلاش همکاران 16 دستگاه خودرو قاچاق‌بر توقیف و لوازم خانگی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 23 December 2020

به گزارش تابناک قم، سید محمود میرفیضی به اجرای طرح فتح طی 24 ساعت گذشته در قم اشاره و اظهار کرد: با تلاش پلیس 98 سارق دستگیر و 239 فقره سرقت شامل وسایل نقلیه، منزل، محل کسب و ... کشف شده است.

وی در ادامه ارزش اموال مسروقه کشف شده را بیش از 20 میلیارد ریال عنوان کرد و هدف از اجرای طرح فتح را ارتقاء امنیت عمومی اجتماعی جامعه، برخورد با مخلان نظم و امنیت، دستگیری متهمان متواری و همچنین مبارزه با انواع سرقت و قاچاق مواد مخدر دانست.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشفیات پلیس قم در حوزه مواد مخدر، تصریح کرد: در اجرای این طرح 72 نفر متهم شامل 34 نفر توزیع کننده خرد، 36 نفر معتاد و 2 نفر قاچاقچی مواد افیونی دستگیر شدند که از قاچاقچیان 5 کیلوگرم هروئین کشف شده است.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران پلیس در رده های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون 6 تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

میرفیضی اضافه کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا نیز 12 نفر دستگیر، 7 دستگاه خودرو سنگین و 9 دستگاه خودرو سبک توقیف شدند که کارشناسان ارزش اقلام کشف شده قاچاق شامل پوشاک، پارچه و لوازم خانگی را 20 میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه سخنان خود به توقیف 437 راس دام قاچاق اشاره و تصریح کرد: همچنین با تلاش های صورت گرفته 57 نفر از محکومان متواری نیز دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی، از بازدید 560 واحد صنفی در مدت مذکور خبر داد و گفت: 91 واحد صنفی اخطار و 13 واحد قهوه خانه نیز پلمب شده است.

میرفیضی با بیان اینکه برخورد با جرایم خشن یکی از اولویت های پلیس قم است، از دستگیری 11 نفر اراذل و اوباش در قم خبر داد و تاکید کرد: اگر کسی بخواهد در استان قم قدرت نمایی کند با برخورد مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در اجرای طرح فتح 350 نفر در مجموع دستگیر شده‌اند، گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته جرایم 4 درصد کاهش و کشفیات نیز 13 درصد افزایش داشته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار