فرماندار ملکشاهی با اشاره به اینکه ۱۶ مراقبتی و پنج تیم نظارتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را در این شهرستان اجرا می کنند، گفت: ۳۵ درصد از جمعیت ملکشاهی تاکنون در چارچوب این طرح غربالگری کرونا شده اند.
کد خبر: ۹۲۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 24 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد تاسمه اظهار داشت: برای قطع زنجیره کرونا در شهرستان ملکشاهی علاوه بر تیم های مراقبت و نظارتی، ۶ تیم مراقبت در منزل و ۴۵ تیم حمایتی در شهرستان ملکشاهی فعالیت دارند.

وی یادآور شد:  تیم های غربالگری محله به محله کرونا در شهرستان ملکشاهی متشکل از پزشک، پرستار، مراقب سلامت، داوطلبین بسیجی و هلال احمر هستند.

فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: رهگیری و پیگیری افراد مبتلا در شهرستان ملکشاهی به عهده تیم های مراقبتی طرح شهید سلیمانی است.

تاسمه به فعالیت گروه های حمایتی طرح شهید سلیمانی نیز اشاره کرد و افزود: گروه های نظارتی طرح شهید سلیمانی بر فعالیت صنوف مختلف و مراکز تهیه و فروش مواد غذایی نظارت و گروه های حمایتی نیز از اقشار آسیب دیده از کرونا حمایت می کنند.

وی اضافه کرد: ۲۰۰ بازدید نظارتی و ۷۵ رپید تست از آغاز طرح شهید سلیمانی تاکنون در این شهرستان انجام گرفته است.

فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: ۳۵ درصد از جمعیت شهرستان تاکنون در طرح شهید سلیمانی مورد غربالگری قرار گرفته اند.

تاسمه با بیان اینکه اولویت غربالگری کرونا با افراد دارای بیماری زمینه ای است، افزود: این افراد به دلیل اینکه بیشتر در معرض ابتلا به کرونا هستند و درمان آنان نیز به طول می انجامد، باید از سوی تیم های مراقبتی بیشتر مورد توجه قرار گیرند./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار