فرمانده انتظامی استان قم از کشف محموله قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در قم خبر داد و گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
کد خبر: ۹۲۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ 22 December 2020

به گزارش تابناک قم، سید محمود میرفیضی اظهار کرد: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم، حین کنترل تردد خودروهای عبوری در اتوبان قم-تهران 5دستگاه خودرو قاچاق بر را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای مذکور 882 ثوب لباس گرمکن مردانه، یک هزار و 680 ثوب لباس بچه گانه، 130 ثوب پیراهن مردانه، 368 عدد شلوار، 43دستگاه جوش بزرگ جوشکاری، 96 دستگاه دریل سیمی، 49دستگاه دریل شارژی و 65دستگاه فرز برقی قاچاق کشف و 5 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

میرفیضی تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق را بیش از 10 میلیارد ریال اعلام کردند که در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد و افراد زیادی را نیز از کار بیکار کند بنابراین عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب جدی و قاطعانه خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار