حجت الاسلام پور ذهبی:
نماینده ی ولی فقیه در کردستان عنوان کرد : لیست بلند پایه اقدامات بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کردستان کاملا مشهود است .
کد خبر: ۹۲۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ 22 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان ، حجت الاسلام و المسلمین پور ذهبی نماینده ی ولی فقیه در کردستان در مراسم بهره برداری از 28000 پروژه ی زیر بنایی ، اقتصادی و اشتغالزایی برکت و همزمان با آغاز چهاردهمین سال فعالیت بنیاد برک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سراسر کشور که با حضور محمد مهجوری معاون عمرانی و طرح های زیر بنایی بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان و از طریق ویدیو کنفرانس با حضور ریئس مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت : باید از زحمات بی شائبه ی عزیزان در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کردستان تشکر کنیم .
حجت الاسلام و المسلمین پور ذهبی ادامه داد : اقدامات و زحمات بلند پایه ی این عزیزان در کردستان کاملا مشهود بوده و از طرح های محرومیت زدایی گرفته تا طرح های خرد وخانگی مخصوصا در مناطق آسیب زا و حاشیه ی شهرها انجام داده اند .
نماینده ی ولی فقیه در کردستان بیان کرد : در حال حاظر نیز بهره برداری از طرح گازرسانی 7 روستا در شهرستان بانه می باشد و همچنین باید تمام خدمت گذاران به نظام توجه داشته باشند که خدمت به مردم همان چیزی است که رهبرمعظم انقلاب خواهان آن هستند و این یمی از آموزه های دینی ما می باشد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار