کلیات طرح حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۳۹۹ ، امروز /سه‌شنبه/ در صحن شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.
کد خبر: ۹۲۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 22 December 2020

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: به منظور حصول اطمینان از گردش صحیح امور مالی در شهرداری تهران و رعایت قوانین و مقررات و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و در راستای انجام وظایف قانونی نظارت بر حسن جریان مالی و صرفه و صلاح شهرداری مستند به قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، کمیسیون برنامه و بودجه شورا از طریق انتشار فراخوان عمومی، ارزیابی کیفی موسساتی که برای حسابرسی اعلام آمادگی کردند، اقدام کرد.

مجید فراهانی طی سخنانی در نشست امروز شورا، افزود: سپس با اخذ قیمت ارائه خدمات از موسسات و انتخاب بهای عادله از میان قیمت های ارائه شده موسسات حسابرسی واجد صلاحیت جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن تعیین می شود که فهرست موسسات و مدارک مربوط در اختیار است.

وی تصریح کرد: بر این اساس موسسات حسابرسی هوشیار ممیز، اطمینان بخش و همکاران، آئین تراز آریا و شاخص اندیشان که همه دارای رتبه الف از جامعه حسابداران رسمی و معتمد بورس هستند به عنوان حسابرسان منتخب شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۳۹۹ در سطح واحدهای اجرایی، سازمانها، شرکتها و موسسات وابسته به شهرداری تهران با رای اعضای شورای شهر تعیین و انتخاب خواهند شد.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای شهر تهران با ۱۵ رای موافق کلیات انتخاب "حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته" را به تصویب رساندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار