استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: کارخانه قوطی سازی سینا یکی از مدرن‌ترین و به روزترین کارخانه‌های تولید قوطی در منطقه خاورمیانه است که تولیدات آن می‌تواند صادراتی معادل ۱۵ میلیون دلار را برای کشور داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 22 December 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ،امروز هوشنگ بازوند در آیین بهره‌داری از کارخانه قوطی سازی سینا،که با حضور پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور، معاون وزیر صمت، معاون وزیر کار و مدیر هلدینگ صنایع غذایی سینا برگزار شد؛ اظهار کرد: بنیاد مستضعفان توانست این پروژه بزرگ و بسیار پیچیده را که هدیه سفر رهبر معظم انقلاب است را با یک مدیریت جهادی به سرانجام برساند.

وی خاطر نشان کرد: کارخانه عظیم قوطی سازی سینا با بهره گیری از نیروهای داخلی، توان بومی و در قالب یک طرح دانش بنیان و برخوردار از تکنولوژی بسیار بالا به ثمر رسید.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه بزرگ و ماندگار در شرایط دشوار تحریم های ظالمانه، بحران کرونا و جنگ همه جانبه اقتصادی و با تکیه بر توان داخلی بهره برداری رسید و نماد اقتصاد مقاومتی است که امروز یک روز بسیار خوب و ماندگار برای کرمانشاه است روزی که کرمانشاه به جوانان توانمندش افتخار کرد و بالید.

بازوند گفت: کارخانه «قوطی‌سازی زمزم» که کار ساخت و تکمیل آن از ابتدای دولت شروع شده بود با سرمایه پروژه گذاری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان و مشارکت بانک صنعت و‌معدن استان است.

وی ابراز داشت:این کارخانه به منظور تامین قوطی های آلومینیومی نوشیدنی های گازدار که یکی از نیازهای کشور بود و سالانه باعث خروج صدها میلیون دلار ارز از کشور می شود با ظرفیت تولید این کارخانه بیش از ۱۲ هزار تن در سال و اشتغال مستقیم ۱۸۰ نفر و غیرمستقیم ۵۰۰ نفر در کرمانشاه افتتاح شد.

بازوند تاکید کرد: افتتاح این کارخانه سبب می‌شود تا یک گام به خودکفایی کشور در تولید این قوطی‌های آلومینیومی نزدیک‌تر شویم و ظرفیت تولید قوطی‌های ۳۳۰ و ۲۵۰ سی سی در کشور، به میزان ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار