اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 1 دی توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۲۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 21 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 1 دی  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 1دی بشرح زیر است:

 

توقیف 25 تن ماهی قاچاق در سوادکوه شمالی

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی از توقیف محموله 25 تنی ماهی قاچاق در بازرسی از یک خودروی تریلی در محور سوادکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا فرهودی با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود مقادیر زیادی ماهی قاچاق از محور فیروزکوه به استان مازندران، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی از شناسایی خودروی تریلی حامل ماهی قاچاق خبر داد و تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی و توقیف خودروی تریلی در بازرسی از آن 25 تن ماهی قاچاق و فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه برابراظهارات کارشناسان ارزش ریالی این محموله 5 میلیارد و 500 میلیون ریالی برآورد شده است، اظهار کرد:راننده تریلی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فرهودی در پایان تماس با سامانه 110 را بهترین شیوه ارتباطی مردم با پلیس دانسته و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

_____________________________________

توقیف خودرو پژو 207 حامل مواد مخدر در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از توقیف خودروی پژو 207 با قریب به 6 کیلوگرم تریاک خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشريح اين خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط یک قاچاقچی حرفه ای با استفاده از یک خودرو پژو 207، موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات پلیسی،خودرو پژو 207 را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنرا توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 5 کیلو و 990 گرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی خبر داد و تصريح کرد: در این عملیات دو قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زاده خاطر نشان كرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر مراتب را به مرکز فوريت‌هاي پليسي110 اطلاع دهند.

_________________________

بازداشت قاتل فراری در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از قاتل فراری زن گیلانی در شهرستان دماوند استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد صادق شاهنظری با اعلام این خبر، اظهارکرد: در پی وقوع قتل زنی در تاریخ 2 مهرماه سال 1399 کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی همدست قاتل را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعتراف کامل این فرد به قتل و متواری شدن قاتل و متهم اصلی پرونده، تلاش برای شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت تا اینکه پس از گذشت حدود 3 ماه موفق شدند، رد این قاتل فراری را در شهرستان دماوند استان تهران شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی قضائی ، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و به شهرستان تنکابن منتقل شد .

سرهنگ شاه نظری اظهار کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به قتل همسرش اقرار کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

__________________________

دستگیری زن کودک ربا در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از عمليات موفقيت آميز کارآگاهان پليس آگاهی در شناسايي و دستگيري زن کودک ربا و پیدایش نوزاد شیرخوار از دست این زن خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسین زارع در تشريح اين خبر، بیان داشت: در پي کسب خبری مبنی بر ربایش یک نوزاد در شهرستان بابلسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی، کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، زنی ناشناس با جلب اعتماد و اغفال مادر نوزاد این کودک شیر خوار را ربایش کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفيگاه رباینده نوزاد را شناسايي و با هماهنگی قضائی در عملياتي ویژه ضمن دستگیری فرد رباینده، نوزاد را پیدایش و به آغوش مادرش بازگرداندند.

سرهنگ زارع با اشاره به دستگیری متهم به رابیش نوزاد از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد.

____________________________________

بازداشت سارق حرفه ای سیم برق در شهرستان نوشهر

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارق حرفه ای سیم برق با 9 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ قاسم محمدی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت : در پی وقوع چن


دین فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقیقات پليسي، مخفیگاه یکی از سارقان حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، تصریح کرد: متهم که نخست منکر هرگونه ارتکاب جرمی بود در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 9 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان نوشهراعتراف کرد.

سرهنگ محمدی در خاتمه از شهروندان خواست : با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه 110 و کلانتری و پاسگاه محل سکونت خود پلیس را در ایجاد امنیت پایدار یاری کنند.

____________________________

پلمب 34 واحدصنفی متخلف در جویبار

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از پلمب 34 واحد صنفی متخلف در راستاي اجراي طرح پيشگيري از شيوع ويروس كرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا جعفری با اعلام این خبر، اظهار کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، طرح نظارت از واحدهای صنفی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازدید از واحدهای صنفی 34 واحد صنفی متخلف را شناسایی و پلمب کردند.

فرمانده انتظامی جویبار ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های نظارتی و کنترلی صنوف و با توجه به گسترش بیماری کرونا از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی صنوف، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

___________________________

باند سارقان خودرو در تنکابن متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق حرفه ای خودرو با 20 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد صادق شاه نظری با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت چندین دستگاه خودرو در سطح شهرستان نوشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات فنی و پلیسی برای شناسایی سارق یا سارقان، گفت : ماموران موفق شدند، 3 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 4دستگاه خودروی مسروقه از متهمان دستگیرشده خبر داد و تصریح کرد: آنها که در ابتدا منکر هرگونه اقدام مجرمانه ای شدند در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و به 20 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ شاه نظری خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز ضمن رعایت نکات ایمنی در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو مثل استفاده از قفل پدال، قفل فرمان و قفل های الکترونیکی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

_____________________________

کشف 2 تن چوب جنگلـی قاچـاق در آمـل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از كشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق از نوع توسکا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ ذات الله رضوانـی با اعلام این خبر، بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده های جنگلی و در پي کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب در یکی از روستاهای شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی اذعان داشت: ماموران انتظامی در حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي در منطقه آغوزبن به يک وانت نيسان حامل چوب قاچاق مشکوک شدند و پس از توقف خودرو در بازرسی از آن موفق به کشف 2 تن چوب قاچاق از نوع توسکا به ارزش تقريبي 50 ميليون ريال شدند.

سرهنگ رضوانـی، افزود: چوب های قاچاق مکشوفه به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آمل، عنوان داشت: طبيعت جزئي از حيات و زندگي انسان است که به امانت در اختيار نسل هاي قبل بوده و به ما رسيده و ما نيز بايد آن را به نسل های آینده تحويل دهيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار